آغاز اکران آثار هفتمین جشنواره عمار به یاد شهدای مدافع حرم در البرز

اکران مردمی آثار هفتمین جشنواره عمار در استان البرز با رونمایی از فیلم کوتاه «پسرم» در منزل شهید «جواد محمدی»
دبیرستان حضرت خدیجه(س) شهرستان باغملک

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، مجید امیری، مسئول ستاد اجرایی جشنواره عمار البرز در گفتگو با خبرنگار «طنین شهر» از آغاز اکران مردمی فیلم های هفتمین دوره جشنواره عمار از روز دوشنبه (۱۵ آذر) خبر داد.

امیری افزود: اکران و توزیع رسمی این دوره از فیلم های جشنواره عمار در البرز پس از دیدار ستاد اجرایی جشنواره با خانواده شهید «جواد محمدی» از شهدای مدافع حرم ساوجبلاغ، آغاز می شود.

وی با اشاره به شأن و جایگاه شهدا خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی حق بزرگی بر گردن ما دارند و در این دوره برای اثبات یکپارچگی با دوستداران اهل بیت (ع)، دیدار با خانواده شهیدی از تیپ فاطمیون را برای سرآغاز اکران فیلم های جشنواره هفتم عمار برگزیدیم.

امیری در این خصوص اضافه کرد : فیلم کوتاه «پسرم» با موضوع شهید «خاوری» یکی از شهدای گرانقدر این تیپ برای نخستین بار در مراسم دیدار با خانواده شهید جواد محمدی رونمایی و آغاز اکران عمومی فیلم های این دوره از جشنواره در استان البرز، به نام «شهدای مدافع حرم» متبرک خواهد شد.

مسئول ستاد اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار البرز در پایان به دعوت از اصحاب رسانه برای اکران فیلم های هفتمین جشنواره عمار اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار در استان البرز در کنار نشست خبری با اصحاب رسانه، منتخبی از فیلم های جشنواره عمار با حضور این قشر اکران می شود.