همراه با فیلمسازان مردمی:

فیلم ما محلی برای دیده شدن فیلمسازان مردمی/ برخی فکر می‌کنند فیلمسازی، هزینه زیاد می‌خواهد

فیلمساز جوان شیرازی گفت: بسیاری، فکر می‌کنند فیلمسازی، هزینه زیادی می‌خواهد، در حالی که این‌گونه نیست و بخشی مثل «ف

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، با انتشار فراخوان هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با توجه به اهمیت ثبت سوژه‌ها و فیلمسازان مردمی، به سراغ تعدادی از شرکت کنندگان بخش «فیلم ما» در ادوار مختلف جشنواره عمار رفتیم.
بنابرین گزارش، امین گودرزی، فیلمساز جوان شیرازی که با اثر «جنگ بی‌پایان» در پنجمین جشنواره عمار حضور پیدا کرده بود، درباره نحوه آشنایی خود با این جشنواره گقت: اولین بار از طریق تبلیغات و اخبار تلویزیونی از برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار باخبر و با مطالعه فراخوان آن با بخش «فیلم ما» جشنواره آشنا شدم.
وی با اشاره به علاقه خود به فیلمسازی و تاثیرگذاری بیشتر فیلم در مقایسه با کتاب و رسانه‌های دیگر، درباره سوژه فیلم خود اظهار داشت: فیلم «جنگ بی‌پایان» درباره مصرف مواد توهم‌زا و روانگردان در جامعه به عنوان یکی از مسائل و معضلات است که آن را در دوره دانش‌آموزی تولید کردم.
این فیلمساز جوان با بیان اینکه در حال حاضر در رشته کارگردانی، مشغول تحصیل است، درباره مراحل ساخت این فیلم عنوان کرد: این فیلم، حاصل تلاش یک تیم ده نفره بود و در نهایت، هزینه تولید آن، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد که غالبا صرف ایاب و ذهاب و تجهیزات شد، البته برخی از عوامل کار هم حق الزحمه گرفتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جشنواره تا حدودی ضعیف است، گفت: بسیاری از افراد، فکر می‌کنند فعالیت در عرصه فیلمسازی، هزینه زیادی لازم دارد و فیلمسازی با ابزارهای ساده‌ای مثل موبایل را ضعیف و غیرقابل ارائه می‌دانند در حالی که این گونه نیست و بخشی مثل «فیلم ما» جشنواره عمار، محلی برای دیده شدن و توجه به آثار فیلمسازان مردمی است.