امشب؛

رونمایی از دیوارنگاره ملت قهرمان ایران در «سینمامردم»/ حاج‌قاسم در ویژه‌برنامه جشنواره عمار

در سومین قسمت از برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که امشب از ساعت 21 به روی آنتن شبکه افق می‌رود، دیواره‌نگاره ویژه جشنواره عمار با پرچمداری حاج قاسم سلیمانی رونمایی می‌شود.

به گزارش «عمارفیلم» در سومین قسمت از برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که امشب از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه افق می‌رود، دیواره‌نگاره ویژه جشنواره عمار که با پرچمداری حاج قاسم سلیمانی طراحی شده است، رونمایی می‌شود.

بنابرین گزارش، اولین قسمت از این برنامه، با محوریت حاج قاسم سلیمانی، با حضور محمدرضا طهماسبی، از شاعران مطرح کشور اجرا می‌شود.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، این برنامه که تصویرگری آن برعهده مهدی بادیه‌پیما بوده و طی آن قصه‌های مختلف درباره پیشرت‌های علمی، نظامی، پزشکی و… کشور در قالب یک دیوارنگاره رونمایی می‌شود، به مدت سه شب از «سینمامردم»؛ ویژه‌برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به روی آنتن می‌رود.

لازم به ذکر است با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت ۲۴ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.