دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند آغاز به کار کرد/تابوت نمادین ترامپ به آتش کشیده شد

اکران‌های دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند، در میان اشک و آه مخاطبان پیرامون شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سالن کانون جوانان بسیج این شهر افتتاح شد.

به گزارش «عمار فیلم»، اکران‌های دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند، روز جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۵ در میان اشک و آه مخاطبان پیرامون شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور خانواده شهداء ،رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و سایر اقشار مردم در سالن کانون جوانان بسیج این شهر افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، اکرم حیدری مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در نهاوند پیرامون این مراسم گفت: اکران فیلم کوتاه «آب هرگز نمیمیرد» بهانه‌ایی شد تا سردار سلگی جانباز ۷۰% راوی این مجموعه وزین به عنوان سخنران جلسه روی سن بیاید و با ذکر خاطراتی از دفاع مقدس حاضران را به مناطق عملیاتی ببرد.

درادامه از «حمید خزائی» طراح تولیدماده شیمیایی «سود کاستیک» با اشتغال ۳۲ نفر در روستای گردیان نهاوند به مناسبت سال رونق تولید و اشتغال تقدیر و تجلیلی به عمل آمد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: حال معنوی جلسه با اجرای دو سرود زیبا توسط نوجوانان عماری دوچندان شد. سپس منتظر بودیم تا «حسین دارابی» کارگردان فیلم «آب هرگز نمیمیرد» برای انجام سخنرانی در سالن کانون جوانان بسیج شهر نهاوند حاضر شود که متاسفانه این امر امکان پذیر نشد.

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در نهاوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی سال رونق اقتصادی نام‌گذاری شده است در مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از «علی فریادرس»، جوان آتش به اختیاری که بعد از تخریب بهشت شهدای نهاوند مشغول ساماندهی آنجا است تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

حیدری در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: یکی از بخش های جالب و منحصر به فرد این برنامه تشییع و به آتش کشیده شدن نمادین تابوت ترامپ به عنوان نماد استکبار جهانی آمریکا بود که این بخش با استقبال بسیار خوب مردم و مخاطبان روبرو شد.

وی در پایان تصریح کرد: اکران فیلم‌های دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از روز شنبه ۲۸ دی ماه تا پنج شنبه سوم بهمن ماه در مدارس، مساجد و پایگاه‌های مقاومت توسط اعضای ستاد اکران نهاوند انجام می‌گیرد و در ویژه برنامه‌ایی از اکران کنندگان برتر درطول سال گذشته و هفته اکران تجلیل خواهد شد.