آغاز دور جدید اکران های «ترمینال غرب» در سراسر کشور

همزمان با روز فناوری هسته ای دور جدید اکران های فیلم سینمایی «ترمینال غرب» آغاز شده است.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری مهر، همزمان با روز فناوری هسته ای دور جدید اکران های فیلم سینمایی «ترمینال غرب» آغاز شده و این اثر سینمایی همزمان با هفته چهارم فروردین ماه در مراکز فرهنگی مختلف کشور از جمله سینماها، فرهنگسراها و سایر نقاط از جمله مساجد، حسینیه ها و حوزه های علمیه اکران خواهد شد.

محمد لطفی، مسئول اکران های مردمی فیلم «ترمینال غرب» در خوزستان، از اکران این فیلم در ۱۰۰ نقطه از استان خوزستان خبر داد و گفت: دور تازه اکران های این فیلم از شنبه، ۱۹ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که فاز نخست اکران این فیلم، در شهرستان بهبهان و در سینما فجر این شهرستان از یکشنبه ۲۰ بهمن ماه به مدت ۷ شب پخش خواهد شد، اظهار کرد: زمان پخش در سینما فجر بهبهان ساعت ۲۲ است.

لطفی در پایان گفت: اکران در مصلی نماز جمعه شهرستان گتوند، مسجد حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان دزفول و خانه چند تن از شهدای مدافع حرم در اهواز از دیگر نقاطی‌اند که فیلم در این هفته در آن ها اکران خواهد شد. در سبزوار نیز که دور جدید اکران‌های فیلم سیاسی «ترمینال غرب» را از ۱۷ فروردین ماه آغاز کرده، اکران فیلم در ۱۵ نقطه قطعی شده که بنابر اعلام رابطان اکران مردمی «عمار» در سبزوار این تعداد بیشتر نیز خواهد شد.

مجموعه فرهنگی بصائر، هیات ثارالله، مسجدالنبی (ص) توحید شهر، کانون فرهنگی شهید باکری، مسجد روستای طبس، مسجد موسی بن جعفر روستای مهرنشانی و هیات انصارالحسین (ع) امامزاده شعیب از نقاطی اند که فیلم در ۲ روز گذشته در آن ها اکران شده است.

اکران در مسجد الغدیر، خیابان فرهنگیان در تاریخ یکشنبه ۲۰فروردین بعد از نماز مغرب و عشا، اکران در هیات مکتب الحسن(ع)، میدان اسرار در تاریخ دوشنبه ۲۱ فروردین بعد از نماز مغرب و عشا و اکران در بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی جامعه اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری، از جمله مکان هایی است که فیلم در آن ها اکران خواهد شد.

اکران ویژه در دانشگاه ها

با توجه به موضوع فیلم سینمایی «ترمینال غرب» پس از اکران های متعدد فیلم در دانشگاه هایی از جمله دانشگاه تهران، امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دیگر دانشگاه های سراسر کشور این فیلم در هفته جاری در دانشگاه های دیگر شهرهای کشور از جمله دانشگاه محقق اردبیلی با حضور پدر شهید احمدی روشن، دانشگاه پیراپزشکی استهبان فارس، دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تربت جام و دانشگاه کاشان اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «ترمینال غرب» تازه ترین اثر مدرسه سینمایی «عمار» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در مدت زمان ۷۵ تولید شده است و از بهمن ماه گذشته اکران های خود را در قالب اکران های مردمی «عمار» آغاز کرده که حدود ۱۰۰۰ درخواست اکران در سراسر کشور داشته است.

این فیلم فاز جدید اکران های خود را همزمان با ۲۰ فروردین، روز انرژی هسته ای در سراسر کشور آغاز کرده است و در آن بازیگرانی از جمله محسن افشانی، متین ستوده، یوسف مرادیان، سیما خضرآبادی، میرطاهر مظلومی، حبیب دهقان نسب، علی سلیمانی، حشمت آرمیده، مینا جعفرزاده، ثریا قاسمی، چنگیز جلیلوند و هوشنگ توکلی حضور دارند.

در خلاصه این اثر آمده است: امید، دانشجوی جوانی است که از طرفی درگیر بورسیه خواهرش است و از سوی دیگر، روی پروژه ای با موضوع تحقیقات هسته ای کار می کند.

علاقه مندان می توانند جهت اکران این فیلم عبارت «ترمینال غرب» را به شماره ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال کنند.