پایان سه روز اکران آثار جشنواره عمار در غزه/نماینده گروه های مقاومت: جشنواره عمار پیام بیداری ملت ها در برابر جنگ رسانه ای است

اکران منتخب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار و سینمای انقلاب اسلامی در غزه امروز به کار خود پایان می دهد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، اکران منتخب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار و سینمای انقلاب اسلامی که از شنبه در غزه آغاز شده است، امروز به کار خود پایان می دهد.

بنابر این گزارش، رسانه های عربی و جریان مقاومت که اقدام به پوشش مراسم افتتاحیه این جشنواره داشتند، نوشتند: این جشنواره در میانه درگیری ها بین محور مقاومت و نیروهای شرور منطقه ای با فیلم های کوتاه و بلند خود حامل پیام های متعددی مبنی بر تقویت ارزش های اسلامی و تاکید بر اصول حقیقت جنگ بین امت اسلامی و اسرائیل بود.

این رسانه ها با اشاره به سخنان ابراهیم ابوشعر مدیر نوشتند: وی در میانه سخنان خود در افتتاحیه از حضور رهبران گروه های فلسطینی از جمله گروه عمل ملی اسلامی، گروه های مقاومت و نمایندگان کمیته های اسرا و خانواده مجاهدان فلسطینی تشکر کرد و حضور آنان را معنی امت واحده و بقای فلسطین به عنوان قطب نمای جهان اسلام و عرب دانست.

ابوشعر گفت: برگزاری این جشنواره با حمایت ایران نشان از حضور و حرکت مداوم ایران در مسیر مقاومت و حمایت از فلسطین است و آنکه فلسطین و غزه با تمام مشکلات در همه محافل و اشکال مقاومت حضور دارد و ایرانی ها با همه مشکلات در نبرد رسانه ای دنیای جدید از فعالیت های مختلف حمایت می کنند.

رسانه های عربی ادامه دادند: در این مراسم همچنین پیام وحید جلیلی مسئول شورای سیاستگذاری قرائت شد که وی در این پیام ضمن ارسال درود به ملت فلسطین و مبارزات این ملت غیور بر این مساله که انرژی ها برای مساله فلسطین و آزادی آن خرج می شود تاکید کرد.

وی تاکید کرده است که فیلم های منتخب جشنواره عمار چیزی جز نشانی مسائل اصلی امت اسلامی و مقاومت آن و گرامیداشت شهدا و جهاد آنان در برابر اشغالگر و هر ظالمی که علیه ملت های مستضعف قیام اقدام می کند نیست؛ ظالمانی که به دنبال تحمیل سیاست استعماری خود و انحراف تلاش ها برای فلسطین هستند.

سخنران اصلی افتتاحیه اکران آثار سینمای انقلاب اسلامی و جشنواره عمار، محی الدین ابودقه نماینده نیروهای صاعقه فلسطین بود که ضمن اعلام تشکر نیروهای مقاومت برای برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره پیام هشیاری و بیداری ملت های منطقه را در سایه جنگ حقیقی و جنگ رسانه ای دارد؛ چه اینکه جنگ امروز جنگ توپخانه ای و موشکی نیست.

وی با ارزشمند خواندن نقش ایران در حمایت از ملت و مساله فلسطین به اسم گروه های مقاومت از برگزار کنندگان این جشنواره خواست تا اینگونه فعالیت ها را گسترش دهند و با تربیت استعدادهای موجود به رشد و تقویت هنر مقاومت کمک کنند.

بنابر گزارش روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلم های شکارچی شنبه، آنتراکت، مورچه و سلیمان، علمک، تنهای تنهای تنها، ولد، بیت، قناری، مشتی اسماعیل، زمین بازی ما، اهل سنت ایران و شکار طبس مجموعه آثار سینمای انقلاب و جشنواره عمار هستند که در طول ۳ روز برگزاری جشنواره عمار در فلسطین به روی پرده رفته اند.