فرهنگسرای بهمن میزبان آیین اختتامیه جشنواره عمار/ از پاسداشت هفت سال دفاع مقدس فرهنگی تا تقدیر از ابوالقاسم طالبی

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار جمعه 17 دی ماه 95 ساعت 18:30 در محل فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، جزئیات اختتامیه هفتمین دوره این جشنواره مردمی را اعلام کرد.

بنابر این گزارش، در این مراسم برگزیدگان بخشهای رادیویی، پویانمایی، مستند (بیداری اسلامی، وحدت و مدافعان حرم / جنگ نرم / اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی / تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و فتنه ۸۸ / ملت قهرمان / نقد درون گفتمانی) و داستانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

همچنین قرار است در آیین اختتامیه جشنواره از ۷سال دفاع مقدس فرهنگی تجلیل و به احترام شهدا و جانبازان واقعه کشف حجاب که از سال ۱۳۱۴ تا ۱۳۲۰ زیر چکمه رضاخان از دین و عفت دفاع کردند تجلیل شود. فرزندان تعدادی از شهدای واقعه کشف حجاب مهمان ویژه این مراسم اند.

علاوه بر این قرار است از ابوالقاسم طالبی چهره سرشناس سینمای ایران تقدیر به عمل آید. همچنین اعطاى نشان مردمى استقلال بخش جدید و بدیع جشنواره مردمی عمار است.

چهره های مردمی انقلابی و فعالان فرهنگی و هنری جبهه فرهنگی انقلاب در کنار خانواده های شهدای هسته ای، مدافعان حرم و دفاع مقدس نیز در همچون سالهای گذشته در مراسم اختتامیه حضور دارند.

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار جمعه ۱۷ دی ماه ۹۵ ساعت ۱۸:۳۰ در محل فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن برگزار خواهد شد و حضور برای عموم مردم در این مراسم آزاد است.