پرچمداری حاج قاسم در دیوارنگاره یازدهمین جشنواره فیلم عمار

دیوارنگاره یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار روایت مصوری از مسیر پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و همه کسانی که برای ایران قدرت به ارمغان آورده‌اند است.

به گزارش «عمار فیلم»، دیوارنگاره یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که شب گذشته ۱۳ دی ماه در سومین روز از ویژه برنامه «سینما مردم» رونمایی و نقالی شد، روایت مصوری است از مسیر پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و همه کسانی که برای ایران قدرت به ارمغان آورده‌اند.

بر این اساس، درا ین دیوارنگاره از نفت‌کشی که تحریم‌ها را می‌شکند تا خوانند‌ه‌ای که مضامین انقلابی را در موسیقی پاپ به خدمت گرفته، از بانویی که حاج قاسم او را چریکِ پیر نامید تا بی بی فاطمه حقیر السادات نخبه، از حاجی راستگویِ قصه‌گو تا فخر صنعت هسته‌ای، با نوایِ کاروانِ آهنگران تا چارپایه‌خوانی حاج محمود، از آرینِ شطرنج تا حاج حسن موشکی، از مدافعان سلامت تا مدافعان حرم و… روی این پرده به تصویر کشیده شده است.

گفتنی است، دیگر داستان‌های این پرده در قسمت‌های بعدی ویژه برنامه «سینما مردم» که امشب و فردا شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه افق سیما پخش می شود نقالی و روایت خواهد شد.

گفتنی است با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، برندگان بخش‌های مختلف جشنواره مردمی فیلم عمار در طول ایام برگزاری و در ویژه‌برنامه تلویزیونی جشنواره، معرفی و تقدیر می‌شوند. این برنامه هر شب از ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود.

همچنین آثار منتخب جشنواره نیز در بخش‌های «مستند»، «داستانی»، «پویانمایی»، «نماهنگ»، «فیلم ما» و «کلیپ و موشن‌گرافیک»، از ۱۱ تا ۱۹ دی، از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت ۲۴ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.