عرضه اینترنتی انیمیشن «بنیامین» از امروز در «عماریار» آغاز ‌شد

انیمیشن سینمایی «بنیامین» از امروز سه‌شنبه 20 خردادماه از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار و شبکه نمایش خانگی عرضه ‌شد.

به گزارش «عمار فیلم»، انیمیشن سینمایی «بنیامین» به کارگردانی «محسن عنایتی» و تهیه‌کنندگی «مصطفی حسن‌آبادی»، از امروز سه‌شنبه ۲۰ خردادماه از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار به آدرس Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی عرضه ‌شد.

«بنیامین»، دومین انیمیشن پرفروش‌ترین تاریخ سینمای ایران است که در ایام اکران توانست نظر بسیاری از مردم و نخبگان را به خود جلب کند.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» با ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان فروش در سینماتیکت و ۳۱۲ میلیون تومان فروش در مناطق و شهرهای فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینماسیار)، در مجموع ۵ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت.

این انیمیشن، داستان دو دوست به نام‌های «آشر» و «بنیامین» را روایت می‌کند که خرابکاری‌ آشر، باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفرازونشیب بنیامین و آشر.

علاقه‌مندان برای تهیه انیمیشن سینمایی «بنیامین»، می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کرده و با کد تخفیف benyamin از ۵۰ درصد تخفیف ویژه خرید اشتراک سه ماهه به مناسبت انتشار انیمیشن بنیامین برخوردار شوند.

بنیامین، در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه «تجلی اراده ملی» را به خود اختصاص داد و در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، جایزه «بهترین انیمیشن سینمایی» را کسب کرد.