همراه با سینماسنگر عمار؛

هفت سین نوروزی سینماسنگر برای زائران راهیان نور +فیلم

سیزدهمین روز سینماسنگر با حال و هوای تحویل سال نو شروع شده بود، یادمان شهدای هویزه هم، خادمان در جنبش و جوش تدارک برای لحظه تحویل سال و پخش سخنرانی آقا(رهبری) برای زائران بودند.

به گزارش عمارفیلم، سیزدهمین روز سینماسنگر با حال و هوای تحویل سال نو شروع شده بود، یادمان شهدای هویزه هم، خادمان در جنبش و جوش تدارک برای لحظه تحویل سال و پخش سخنرانی آقا(رهبری) برای زائران بودند.
تا ظهر که اکران‌های ما، بیشتر نماهنگ بود و چند فیلم کوتاه!
دو نفر از بچه‌های ما هم از صبح راهی شهر هویزه شدند تا امسال سفره هفت‌سین سینماسنگر هم برپا باشد.
حوالی ظهر بود که خادمان یادمان آمدند گفتند پروژکتور و پرده نمایش‌تان را بدهید ما، می‌خواهیم سخنان تحویل سال آقا را برای زائران پخش کنیم!
خواهران خادم سینماسنگر که از ظهر با رسیدن اقلام لازم، کار آماده کردن مواد لازم هفت‌سین‌مان را شروع کرده بودند، سفره سال نو را مقابل سینماسنگر را برپا کردند، ماها هم تنها ناظر کار بودیم!
ساعتی قبل از موعد سال تحویل، هفت‌سین که علم شد بساط عکاسی با آن هم، شدید، گرم گرفت، البته که بماند هفت‌سین‌مان تلفات هم داشت تلفات سه‌سینی! سنجد را که بچه های خودمان به حسابش رسیدند، سیب را هم زائران عیدی گرفتند، یکی از سکه‌ها را هم دختربچه‌ سه ساله‌ای عیدی قبل از تحویل سال نو، از سینماسنگر برد.

دقایقی مانده به موعد سال نو، در حالی که داخل یادمان شهدای هویزه و محوطه بیرونی آن، زائران به انتظار نشسته بودند خانواده‌ای هم به سمت ما آمدند که آقا میشه ما داخل سنگر شما سفره هفت‌سین بندازیم، یادمان جا نیست!؛ ما که زیاد موافق نبودیم ارجاع دادیم به برادر صادق(مسئول سینماسنگر)، او هم بعد از لحظه‌ای تامل، گفت بیایند داخل، مسئله ای نیست! خانواده‌ پرتعدادی بودند، ۱۵_۲۰ نفری داخل سینماسنگر سفره هفت‌سین انداخته و دست به دعا برداشته بودند در آخرین دقایق سال ۹۶ و دقایقی قبل از تحویل سال ۹۷.

آقا که در سخنرانی‌اش اسم سال را حمایت از کالای ایرانی عنوان کردند، بچه های فروش سینماسنگر انگار که از قبل خبر داشته باشند از این نامگذاری، همان لحظه داد و بیدادشان شروع شد که بیایید اینجا؛ فروش کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی، دفاتر ایرانی….
با راه اندازی مجدد پروژکتور و اکران‌ها، برخلاف قبل از ظهر که زائران کمی مراجعه می‌کردند، سینماسنگر هم بازارش گرم شد.
حالا با این نامگذاری سال، پخش فیلم‌های کوتاه و آثار مرتبط با اقتصاد مقاومتی هم، اولویت اول اکران‌های سینماسنگر شده است. البته فیلم‌هایی مثل دایو، مادرانه، تک خوان، بازگشت قهرمان هم همچنان جای خود را دارند.
ظاهرا آن‌طور که بنظر می‌رسد به این زودی‌ها اینجا خبری از باران نیست باید با گرمای زیاد اینجا کنار بیاییم.