برادر شهید علم الهدی:

سینماسنگر عمار از جنس کار حاج صادق آهنگران است

برادر شهید علم الهدی گفت: در اوضاع فعلی، دشمن جرات کار نظامی ندارد و سعی می‌کند با کار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای ضربه زدن تلاش کند، سینماسنگر، یک حرکت ارزشمند فرهنگی است.

به گزارش «عمار فیلم»، برادر شهید علم الهدی با حضور در سینماسنگر جشنواره مردمی فیلم عمار در یادمان شهدای هویزه در سخنانی گفت: چقدر خوب می‌شد در هر دانشگاهی یک سینماسنگر راه بیفتد تا بچه هایی که برای تماشای فیلم های ارزشی نمی آیند به اینجا بیایند و فیلم ببینند.

وی ادامه داد: فعلا اوضاع این است که در مقابل جبهه استکبار چاره ای نداریم جز اینکه ما هم به فکر خودمان باشیم. باید این فعالیت ها را در سراسر کشور تکثیر شوند.

برادر شهید علم الهدی خاطرنشان کرد: در این اوضاعی که چالش فرهنگی داریم، دشمن جرات کار نظامی ندارد و سعی می‌کند با کار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای ضربه زدن تلاش کند. ولی ما هم از این طرف خدا، شهدا و رهبر را داریم و باید با دشمن مقابله کنیم.

وی درباره فضای سینماسنگر جشنواره عمار خطاب به عوامل آن بیان کرد: در اوایل جنگ تحمیلی، وقتی قرار شد عشایر با امام خمینی(ره) دیدار کنند، به حاج صادق آهنگران گفتند مداحی کند و بعد از آن، این کار، یک باره، یک حرکت در جبهه شد، حالا هم کار شما در سینماسنگر چنین چیزی است.

برادر شهید علم الهدی توضیح داد: این اقدام، یک حرکت ارزشمند فرهنگی است که ان شاءالله باعث شود در سیستم فیلم و سینما تحولی ایجاد شود و شهید آوینی ها از این کار در بیاید.

وی خطاب به عوامل سینماسنگر یادآور شد: در نبردی که امروز استکبار و شیاطین با راه خدا و انبیاء دارند کاری که شما عزیزان انجام می دهید همان کاری است که شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی انجام دادند.

برادر شهید علم الهدی تصریح کرد: آنها محاصره صدها تانک شدند اما امروز شما محاصره صدها موج دشمن هستید، مقاومت شما سبب می شود که خداوند متعال، پیروزی های بزرگی به جبهه انقلاب اسلامی بدهد.

وی تاکید کرد: برای این روحیه ای که خدا به شما داده تبریک عرض می کنم. اینها مقدماتی برای ظهور امام زمان(عج) است.