آغاز اکران های هشتمین جشنواره عمار در خوزستان+جدول اکران

جدول پخش فیلم‌های هشتمین جشنواره فیلم عمار در استان خوزستان اعلام شد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از  خبرگزاری ایکنا، محمد لطفی دبیر کمیته اکران‌های هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان گفت: در روزهای ۴ و ۵ بهمن از ساعت ۱۸ تا ۲۲ شاهد پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره هشتم عمار خواهیم بود. همچنین تعدادی از آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره که آثاری از خوزستان بود نیز در جدول پخش فیلم‌های امسال در نظر گرفته شده است.

دبیر کمیته اکران‌های هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان گفت: فیلم‌ها هر روز در دو سانس تقریبا دو ساعتی پخش می‌شوند و بین هر سانس نیز اجرای تک خوانی و گروه سرود در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله فیلم‌های مهمی که قرار است پخش شود می‌توان به مستند جنگ، دوربین، من با موضوع مدافعان حرم تیپ فاطمیون، مستند کارخانه جهان با موضوع اقتصاد موفق چین، فیلم داستانی بعد از ظهر درباره فتنه ۸۸ که برای اولین بار قرار است در کشور پخش شود و همچنین فیلم ابوذرها نمی‌میرند با موضوع شهید رحیمی. در پایان اکران این فیلم هم که در روز پنجشنبه پخش می‌شود برنامه نشستی با حضور کارگردان این اثر و خانواده شهید خواهیم داشت.

لطفی خاطرنشان کرد: هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در روزهای ۴ و ۵ و ۶ بهمن‌ماه در سینما اکسین اهواز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برگزار می‌شود و در روز جمعه فیلم داستانی اشنوگل با موضوع شهدای غواص پخش خواهد شد و پس از آن برنامه اختتامیه با حضور خانواده شهدا و عموم مردم و فعالان فرهنگی خوزستان برگزار می‌شود.