بسته ویژه جشنواره عمار برای ایّام اربعین حسینی/ نگاه خاص به جبهه مقاومت و کشتار مسلمانان میانمار

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن ایّام اربعین حسینی(ع) بسته فیلمی را در قالب های مستند و نماهنگ برای نمایش توسط اکران کنندگان مردمی خود در سراسر کشور ارائه کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن ایّام اربعین حسینی (ع) بسته فیلمی را در قالب های مستند و نماهنگ برای نمایش توسط اکران کنندگان مردمی خود در سراسر کشور ارائه کرد.

بر این اساس، مستندهای «فرمانده جواد» اثری درباره شهید جواد حسناوی، فرمانده یگان خط شکن سرایا الخراسانی عراق، «از خون جون» مستندی درباره شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و «زخم های استوایی»، اثری درباره کشتار مسلمانان میانمار از جمله آثار این مجموعه فیلم هستند.

همچنین مستندهای «معبر»، «امیر من علی»، «خاله بتول» و نماهنگ‌های «لبیک یا حسین (ع)» و«از اربعین تا اربعین» دیگر آثار این بسته فیلم هستند.

دبیرخانه جشنواره عمار، هدف از ارائه این مجموعه فیلم را تبیین و ترویج پیاده روی اربعین، آشنایی با جبهه مقاومت در عراق و نشان دادن مظلومیت مسلمانان در سطح جهان به ویژه در میانمار عنوان کرده است.

همچین با توجه به اینکه اجتماع بزرگ مردمی در راهپیمایی اربعین عاملی مؤثر برای جلوگیری از اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان مظلوم میانمار و نیجریه است به همین منظور مستندهایی درباره وضعیت این مسلمانان در  بسته فیلم گنجانده شده است.

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان و اکران کنندگان مردمی می توانند با ارسال کلمه «اربعین» به سامانه ۳۰۰۰۴۵۵۰ جهت نمایش این فیلم‌ها ثبت نام کنند و برای دریافت آثار به سایت اکران مردمی جشنواره عمار به نشانی Ekran.Ammarfilm.ir مراجعه کنند.