به همت اکران کنندگان مردمی تربت‌‌جام؛

مراسم ارتحال امام خمینی(ره) رنگ و بوی عماری گرفت

به همت ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در تربت‌جام خراسان رضوی آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) همراه با اکران فیلمهای عماری در این شهر برگزار شد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، به همت ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در تربت‌جام خراسان رضوی و پایگاه مقامت بسیج مسجد امام جعفر صادق آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) همراه با اکران فیلمهای عماری در بوستان گلهای این شهر برگزار شد.

بنابرین گزارش، حجت الاسلام ارقبائی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم طی سخنانی گفت: امروز اندیشه وسخنان امام خمینی (ره) باید سرلوحه برنامه ملت های مستضعف دنیا باشد، زیرا تنها راه نجات از گرفتاریهایی که ملتهای مسلمان دچار آن هستند رجوع به سخنان و راهکارهایی است که امام (ره) ارائه نمودند.
این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه امام راحل با اقتدار و ایمان قوی خود تمام محاسبه و پیش بینی های سیاست مداران دنیا را درهم ریخت، عنوان کرد: همه باید قدردان زحمات و تلاش های امام راحل(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان های ایشان تحت منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی اظهارداشت: ترویج اندیشه های امام خمینی(ره)، تبیین شخصیت فکری و علمی ایشان، زنده نگه داشتن یاد و خاطره قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به عنوان مبدا نهضت انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است.

این استاه حوزه و دانشگاه ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت خداوند به ملت ایران است، از این رو اندیشه و دیدگاه امام راحل باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی در جامعه ترویج و تهادینه شود.
بر اساس این گزارش، درپایان این مراسم، مستند پسرم از آثار برگزیده هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش گذاشته شد.