تهیه کننده برنامه ثریا:

“ترمینال غرب” فرزند زمان خود است/ امیدواریم مسئولان پس از دیدن فیلم از بزک کردن برجام دست بردارند

محسن مقصودی گفت: دولتمردان باید بدانند که هنرمندان و اهالی فرهنگ متوجه واقعیت‌های اتفاقات پسابرجام شده‌اند

به گزارش روابط عمومی جشنواره عمار، محسن مقصودی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی ثریا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «نسیم آنلاین»، با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «ترمینال غرب» در مدرسه سینمایی عمار و با بیان این که موضوعی که در این فیلم دستمایه داستان قرار می گیرد، برگرفته از واقعیت است، اظهار داشت: داستان فیلم روایت اتفاقاتی است که در مهمترین فناوری پیشرفته ایران اتفاق افتاده است و ویژگی هایی برجسته از لحاظ دراماتیک دارد.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ثریا اخراج دانشمندان هسته ای پس از برجام و بایکوت این مسئله در فضای رسانه ای را امری عجیب برشمرد و خاطرنشان کرد: ما در برنامه تلویزیونی ثریا به ابعاد مختلف این قضیه پرداخته بودیم و به نظرمان جای کار بسیاری داشت و در آن زمان خوشحال شدیم که دیدیم همزمان با ما دوستان رسانه ای در عمار دست به کار شده بودند و فیلمی در این زمینه به تولید رساندند.

وی با بیان این که فیلم ترمینال غرب از لحاظ اهمیت موضوع و انتخاب سوژه مهم و به نوعی فرزند زمان خود است، تصریح کرد: فیلم «ترمینال غرب» سبب آشنایی مردم با واقعیت ها می شود و این قضیه را به خوبی تبیین می کند که دولت با افرادی که رشد فعالیت های هسته ای را سرعت بخشیده بودند، چگونه برخورد می کند.
فیلم ترمینال غرب جذابیت های اثری سرگرم کننده را دارد

مقصودی با بیان این که فیلم ترمینال غرب به لحاظ جذابیت داستانی نیز جذابیت های ویژه ای داشت، گفت: شاید پایان بندی اثر می توانست به گونه ای دیگر رقم بخورد و امیدواریم در آثار بعدی این مجموعه شاهد رشد کیفی آثار باشیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ثریا تصریح کرد: فیلم ترمینال غرب جذابیت های اثری سینمایی و سرگرم کننده را دارد، اثری که مردم در کنار خانواده به تماشای آن بنشینند.

وی، ورود بچه های عمار به کارهای سینمایی داستانی را امری مبارک دانست و افزود: به نظرم اقشار مختلف مردم باید به تماشای این اثر بنشینند و اتفاقاتی که در فیلم رقم خورده را مسئولان خود به صورت مستند اجرا کرده اند و دیدن این فیلم برای مسئولان سبب می شود تا آن ها بدانند که مردم نیز در جریان اتفاقاتی که روی داده قرار گرفته اند.
امیدواریم مسئولان پس از دیدن فیلم ترمینال غرب از بزک کردن اتفاقات پس از برجام دست بردارند

مقصودی با بیان این که مسئولان در دولت بازیگران فیلم مستند اتفاقات فیلم بودند، اظهار داشت: دولتمردان باید بدانند که هنرمندان و اهالی فرهنگ متوجه واقعیت های اتفاقات پسابرجام شده اند و به عطف آن نیز مردم متوجه شده اند و اتفاقاتی که در صنعت هسته ای و به طبع آن در صنعت فضایی در حال رخداد است را مردم متوجه می شوند و امیدواریم دولتمردان از بزک کردن اتفاقات پسا برجام دست بردازند.