اسامی برگزیدگان بخش های مختلف هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار اسامی برگزیدگان بخش های مختلف هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار را اعلام کرد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، اسامی برگزیدگان بخش های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش های بخش «تولیدات رادیویی»، «پویانمایی»، «جنگ نرم»، «داستانی کوتاه»، «داستانی نیمه بلند»، «داستانی بلند»، «بیداری اسلامی و وحدت»، «مدافعان حرم»، «سبک زندگی»، «اقتصاد مقاومتی»، «تاریخ انقلاب و فتنه ۸۸»، «تاریخ فرهنگی اجتماعی انقلاب و دفاع مقدس»، «ملت قهرمان» و «نقد درون گفتمانی» اعلام شد.

بر این اساس هیئت داوران بخش «تولیدات رادیویی» ضمن تقدیر از اثر «روز خبرنگار» به تهیه کنندگی «مینا نیکانیک» و «شوره زار شیرین» به تهیه کنندگی «آرزو بلالی دهکردی» لوح افتخار این بخش را به اثر «سنگ زیرین آسیاب» به تهیه کنندگی «وداد واقفی» به علت «کشف سوژه جذاب» و «قندوز ۲۰ نوامبر» به تهیه کنندگی «بهرام نوری» به علت «پرداخت موجز و هنرمندانه از حقوق بشر آمریکایی» اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران بخش رادیویی فانوس این بخش را به نمایش نامه «آغازی بر یک پایان» به تهیه کنندگی «سهیلا خدادادی» اهدا کرد.

هیئت داوران بخش «پویانمایی» ضمن تقدیر از اثر «بیشه» به کارگردانی «مجتبی خیری» به دلیل نگاه ویژه به مخاطب کودک و اثر «علامه طبرسی» به کارگردانی «روح الله سعادتمند» به دلیل پرداخت به زندگی علما و توجه به موضوع مرگ، لوح تقدیر این بخش را به اثر «بابانوئل۲» به کارگردانی «حمید حقانی» و اثر «کابوس» به کارگردانی «محمدرضا خردمندان» به دلیل توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای داخلی تقدیم کرد و همچنین فانوس این بخش را به اثر «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی «عبدالامیر سبیعی» تقدیم کرد.

هیئت داوران بخش «پویانمایی» لوح تقدیر بخش موشن گرافیک را به اثر «انتخاب با خودمونه» به کارگردانی «علی محمد خانیکی و مجتبی احسانی» تقدیم کرد.

هیئت داوران بخش «جنگ نرم» ضمن تقدیر از اثر «قرارداد ۱۹ ژوئن» به کارگردانی «ایمان گودرزی» به دلیل انتخاب سوژه و پژوهش لوح تقدیر این بخش را به اثر «قصه فیل والاغ» به کارگردانی «مهدی نقویان» و اثر «رویای ایرانی» به کارگردانی «مصطفی رضوانی» و اثر «متولد کالیفرنیا» به کارگردانی «علیرضا بوالی» تقدیم کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس این بخش را به اثر «جزیره فارسی» به کارگردانی «سید محمد علی صدری نیا» و اثر «بازگشت گمورا» به کارگردانی «محمد جواد رئیسی» اهداء کرد.

گفتنی است هیئت داوران جایزه ویژه این بخش را به اثر «شب نامه» به کارگردانی «سیدمهدی کرباسی» تقدیم کرد که «جایزه ویژه موزاییک مرگ بر آمریکا» نیز از سوی دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به این فیلم تقدیم شد.

هیئت داوران در بخش «داستانی کوتاه» ضمن تقدیر از اثرهای «قابلمه» و «جیب کت» به کارگردانی «حسین دارابی»، «زخم کهنه» به کارگردانی « مرتضی مصاحب نیا»، «سرباز» به کارگردانی «علی کیوان »، «مامان بازی» به کارگردانی « محمد فرج صالحی» لوح افتخار این بخش را به اثر «تیهو» به کارگردانی «سید صدرالدین فردوسی» اهداء کرد.

همچنین هیئت داوران لوح افتخار جلوه های ویژه را به «محمد حسن فلاح» برای اثر «فضای مجازی» اهدا کرد و فانوس این بخش را به اثر «دوئل» به کارگردانی «سید محمدرضا خردمندان» تقدیم کرد.

درضمن هیئت داوران جایزه ویژه این بخش را به اثر «روزی روزگاری در شرق» به کارگردانی «حامد بذرافکن» اهدا کرد.

هیئت داوران در بخش «داستانی نیمه بلند» نیز ضمن تقدیر از اثرهای «made in U.S.A» به کارگردانی «مرتضی راوش »، «تراس» به کارگردانی « محمد علیزاده»، «نیستان» به کارگردانی «ابراهیم ایرج زاد»، «حذف کامل» به کارگردانی «محمد علی رخشانی (هاشمزهی)»، «باز هم ساک سفرت را خودم می بندم» به کارگردانی «مسعود دهنوی» لوح افتخار این بخش را به اثرهای «از تبار حبیب» به دلیل نوع روایت به کارگردانی «مصطفی کوچکی» و «چین آخر» به کارگردانی «سعید حسن پور» اهداء کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس این بخش را به اثر «سلام» به کارگردانی «محمد رضا حاجی غلامی» تقدیم کرد و جایزه ویژه این بخش را به اثر «روزهای بارانی» به کارگردانی «عبدالله عزیزی» اهدا ‌کرد.

هیئت داوران در بخش «داستانی بلند» لوح افتخار فیلمنامه را به «محمد نیکدل» برای نویسندگی اثر «ترمینال غرب» تقدیم کرد و لوح افتخار بازیگری را به «هوشنگ توکلی» و «یوسف مرادیان» برای بازی در فیلم «ترمینال غرب» اهداء کرد و در پایان هیئت داوران فانوس این بخش را به اثر «ترمینال غرب» به کارگردانی «قربانعلی طاهرفر» اهدا ‌کرد.

هیئت داوران بخش «بیداری اسلامی و وحدت» ضمن تقدیر از اثر« از خونِ جُون ( شیخ ابراهیم زاکزاکی)» به کارگردانی « مجتبی رضوانی»، لوح تقدیر این بخش را به اثر «لالایی بر فراز کوه های برف گیر» به کارگردانی «حسن قهرمانی» تقدیم کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس این بخش به اثر «بومرنگ» به کارگردانی «محسن نقی زاده» تقدیم کرد و جایزه ویژه این بخش را به اثر «خاطرات نارنجی» به کارگردانی «وحید فرجی»اهدا ‌کرد.

هیئت داوران بخش «مدافعان حرم» ضمن تقدیر از اثر «جوانه‌ها» به کارگردانی «علیرضا باغشنی» و اثر «مادرانه» به کارگردانی «ساسان فلاح‌فر»، لوح تقدیر این بخش را به اثر «نبرد پالمیرا» به کارگردانی «ساسان فلا‌ح‌فر» و همچنین اثر «فرمانده» به کارگردانی «هادی نعمت اللهی» اهدا کرد.

همچنبن هیئت داوران فانوس این بخش را نیز به اثر «پل» به کارگردانی «امیر حسین نوروزی» تقدیم کرد و جایزه ویژه این بخش را به اثر «آهنگر» به کارگردانی «محمد مهدی خالقی» اهداء کرد.

درضمن هیئت داوران جایزه ویژه تصویر برداری را به «گروه رسانه ای فاطمیون»به دلیل حضور مستمر و موثر در میدان‌های نبرد به گونه‌ای که در بسیاری از تولیدات تصاویر این گروه مورد بهره برداری قرار گرفته تقدیم کرد.

هیئت داوران بخش «سبک زندگی» ضمن تقدیر از اثر «اشتیاق» به کارگردانی آقای «میثم کریمی» به دلیل انتخاب سوژه لوح افتخار این بخش را به اثر «داشتن و نداشتن» به کارگردانی «مرجان اسماعیلی» اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس این بخش را به اثر «۱۲ نفر» به کارگردانی «عباس صالح مدرسه ای» اهدا کرد.

هیئت داوران بخش «اقتصاد مقاومتی» ضمن تقدیر از اثر «وقتی گفتند نمی شود» به کارگردانی «فاطمه مرزبان» به دلیل پرداخت مناسب به موضوع اقتصاد مقاومتی، لوح افتخار این بخش را به اثر «حراج بزرگ» به کارگردانی «آرش انیسی» و اثر «غزال ایرانی» به کارگردانی «وحید فرجی» اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس این بخش را به اثر «۴۴ نفر» به کارگردانی «امیر مهریزدان» اهدا کرد.

هیئت داوران بخش «تاریخ انقلاب و فتنه ۸۸» ضمن تقدیر از اثر« پایان غرور» به کارگردانی «محمد مهدی خالقی» و اثر«جمهوریت در جمعه بازار» به کارگردانی «سحر دانشور» و اثر «هزار و یکمین‌سنگر» به کارگردانی‌ «امیرحسین نوروزی» و همچنین اثر «داستان یک پایان» به کارگردانی «علیرضا خوشنویس» لوح تقدیر این بخش را به اثر« تولد دوباره یک رویا» به کارگردانی «حجت الله نیکی ملکی» و «نیمه شب ۲۴ آوریل» به کارگردانی جواد موگویی اهدا ‌کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس‌ این بخش را به اثر « شورش در شهر» به کارگردانی «علیرضا بوالی» و دیگر فانوس این بخش به اثر «تحریم شکنان» به کارگردانی «عماد الدین قانعی» تقدیم شد.

هیئت داوران بخش «تاریخ فرهنگی اجتماعی انقلاب و دفاع مقدس» ضمن تقدیر از اثر «جهاد در مدار جاده» به کارگردانی «هاشم مسعودی» و اثر « مجنون» به کارگردانی «سید مصطفی سید الحسینی» لوح تقدیر این بخش را به اثر «چریک پیر» به کارگردانی «محمد مهدی رحیمی» و اثر «جام در آفساید» به کارگردانی آقای «فرهاد درودگر» اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس این بخش را به اثر «گردان قاطریزه» به کارگردانی «سید مجتبی خیام الحسینی» و دیگر فانوس این بخش به اثر«خوشه انار» به کارگردانی «علی پور طالبی وراعون» تقدیم کرد.

هیئت داوران بخش «ملت قهرمان» ضمن تقدیر از اثر «بانوی ایرانی» به کارگردانی «زهرا شاهین‌فر»، اثر«خاک تشنه» به کارگردانی «محمد علی شعبانی» و اثر «داستان آینده» به کارگردانی «محمد حبیبی منصور» لوح تقدیر این بخش را به اثر«حیدر» به کارگردانی «سید محمد رضا حسینی» و اثر «یک خانم محترم» به کارگردانی «مریم السادات مومن زاده» تقدیم کرد.

همچنین هیئت داوران جشنواره مردمی فیلم عمار فانوس‌ این بخش را به اثر «خیر النساء» به کارگردانی «علیرضا باغشنی» اهدا کرد.

هیئت داوران بخش «نقد درون گفتمانی» ضمن تقدیر از اثر «عنبر سیلین» به کارگردانی «مسعود کارگر» و اثر«فرشته ها در راهند…» به کارگردانی «سید مجتبی خیام الحسینی» لوح تقدیر این بخش را به سه اثر «فراموش شده ها» به کارگردانی «میکائیل دیانی»، «دوربین مخفی» به کارگردانی «علی شیرزادیان» و «مرثیه ای برای یک رویا» به کارگردانی «صدرا علی بک» تقدیم کرد.

همچنین هیئت داوران فانوس این بخش را به دو اثر «راه غریب» به کارگردانی «علیرضا کاظمیان بابلی» و «من سیلاب و کلوارم» به کارگردانی «سید مسعود پرهیزگاری» اهدا کرد.

گفتنی است هیئت داوران جایزه ویژه این بخش را نیز به اثر «داد» به کارگردانی «حجت عدالت پناه» تقدیم کرد.