جشنواره عمار می تواند شتاب بیشتری به نهضت تولید فیلم در کشور بدهد

نهضت تولید باید در ایران راه بیفتد.در این میان جشنواره مردمی فیلم عمار می تواند شتاب و سرعت بیشتری به این نهضت بدهد

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در بازدید از هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین و در جمع خبرنگاران گفت: معتقد هستیم نهضت تولید باید در ایران راه بیفتد؛ اعتقاد دارم باید تولیدات سینمایی و نهضت تولید با توجه به ظرفیتی که در ایران وجود دارد، با توجه به حرف های ناگفته ای که داریم و با توجه به دل مشغولی و نگرانی هایی که ما برای بچه های خود داریم در تمامی شهرهای کشور به راه بیفتد.

وی افزود: فکر می کنم در جریان این نهضت تولید که اتفاقا در سینما هم آغاز شده است شاهد افزایش تولید در فیلم های بلند، کوتاه و مستند هستیم؛ بر این اساس فکر می کنم دوستان ما در جشنواره عمار می توانند شتاب و سرعت بیشتری به این حرکت بدهند.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: امروز مشاهده می کنیم که تولید گونه های مختلف فیلم از جمله مستند، کوتاه و داستانی دیگر نیاز به بودجه های آنچنانی، گزاف و کلان ندارد و علاقمندان می توانند با حداقل امکانات دراختیار خود اقدام به تولید اثر کنند و به نظر من جشنواره عمار می تواند محور این نهضت تولید باشد.

ایوبی خاطرنشان کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار نقش برجسته ای در انتقال این پیام به همه مردم کشور و آنهایی که اقدام به ساخت فیلم می کنند دارد و به آنها این اطمینان را می دهد که باتوجه به اینکه کمبودهای فراوانی از نظر زیرساخت برای نمایش فیلم در سراسر کشور داریم این جشنواره می تواند تولیدات خوب سینمای ایران را برای پخش به تمامی روستاها و شهرهای کشور ببرد که این موضوع به نظر من اتفاق بسیار بزرگ و قابل تحسینی است.

وی اضافه کرد: سازمان سینمایی همیشه برای حمایت از فیلم سازان ازجمله فیلم سازان جشنواره عمار آماده بوده و هست و از آنها حمایت خواهد کرد؛ بویژه اینکه کمک کنیم برای اینکه شاهد نمایش فیلم هایی باشیم که بچه های عمار آنها را برای نمایش با سختی به شهرها و روستا می برند.

رئیس سازمان سینمایی در پایان تصریح کرد: با توجه به سینما سیاری که تولید آن تمام شده و جزء کارهای بسیار خوب سازمان سینمایی است و از قبل هم قول داده بودیم، به قول خود عمل می کنیم و در روزهای اینده تعدادی از این دستگاه ها را به بچه های عمار می دهیم تا راحت تر و با کیفیت بهتر فیلم های خود را در کل کشور نمایش بدهند.