اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار از فردا در گنبدکاووس آغاز می شود

در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گنبدکاووس 40 فیلم کوتاه، بلند، مستند، کلیپ و نماهنگ در گنبدکاووس اکران می شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواه عمار» به نقل از ایرنا، صالح کاهانی در سخنانی، اظهار داشت: امسال در جشنواره فیلم عمار که از ۹ تا ۱۲ دی اکران عمومی خواهد داشت، آثار هنرمندانی از سراسر کشور در این رخداد فرهنگی اکران می شود.

وی گفت: اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار از عصر فردا پنجشنبه ساعت ۱۶ آغاز و تا ساعت ۲۱ ادامه دارد ضمن اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره در گنبدکاووس ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می شود و طی آن نماهنگی باعنوان ‘نشونی’ ویژه شهدای مدافع حرم که توسط هنرمندان گنبدی تهیه شده، رونمایی خواهد شد.

کاهانی اضافه کرد: در روز دوم جشنواره مردمی فیلم عمار، تعداد ۹ فیلم کوتاه، بلند، مستند، کلیپ و نماهنگ تهیه شده توسط هنرمندان منطقه گنبدکاووس برای علاقه مندان اکران و در این روز از هنرمندان خطه جرجان زمین تجلیل می شود.

وی تصریح کرد: برنامه های روز سوم جشنواره مردمی فیلم عمار با نمایش ۱۲ فیلم کوتاه، بلند، مستند، کلیپ و نماهنگ و روز چهارم و پایانی جشنواره نیز بانمایش پنج فیلم به همراه برگزاری مراسم اختتامیه انجام می شود.

جشنواره عمار یک جنبش مردمی برای اکران فیلم در کشور است؛ اکران فیلم ها به صورت مردمی برگزار می شود و دبیرخانه جشنواره در تهران وظیفه خود می داند که فیلم ها را از فیلمسازها تحویل گرفته و در اختیار کسانی قرار دهد که مایل هستند این فیلم ها را برای مردم نمایش دهند.

به گفته دبیر اجرایی جشنواره عمار در کشور، اکران فیلم ها به این حالت است که در ۳۱ استان و چند صد شهرستان و شهر و روستا رابط داوطلب دارد که حاضرند داوطلبانه و رایگان برای فیلم ها وقت بگذارند و توزیع کنند و به دست اکران کننده ها برسانند .

شهرستان ۳۶۰ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.