آیین افتتاحیه اکران های مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در سبزوار برگزار می شود

آیین افتتاحیه اکران های مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار پنجشنبه نهم دی ساعت ۱۸ در شهرستان سبزوار برگزار می شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از سایت خبری سلام سربدار، در این مراسم ضمن پاسداشت مجاهدت های یک عمر ترانه سرایی «پدر شعر انقلاب» و بزرگداشت «زنان انقلابی» که همواره بار مهمی از دفاع مقدس را بر دوش داشتند، از هنرمندان انقلابی سبزوار تجلیل خواهد شد.

در این آیین علاوه بر اکران تعدادی از آثار شاخص هفتمین دوره جشنواره، مستند «خیرالنسا» با محوریت ستاد مردمی پشتیبانی جنگ روستای صدخرو که توسط مدرسه سینمایی عمار در سبزوار تولید شده است رونمایی و مستند «بحر جوشان» که توسط مهدی احمدی مستند ساز سبزواری با محوریت تشییع استاد حمید سبزواری تولید شده است اکران خواهد شد.

همزمان با این مراسم اکران های مردمی آثار جشنواره فیلم عمار در سبزوار شروع خواهد شد و بیش از ۶۰ فیلم از آثار هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در چندین قالب موضوعی با محوریت مدافعان حرم، جهادفرهنگی، اقتصاد مقاومتی، جنگ‌جنگ تاپیروزی، فتنه ۸۸، مرگ بر آمریکا(شامل آثار استکبارستیزی)، تاریخ انقلاب و ملت قهرمان دسته بندی شده و در اختیار اکران کنندگان مردمی سبزوار گذاشته می شود که در هر پک متناسب با موضوع کلی، آثار برگزیده و فاخر به نمایش در خواهند آمد.

هر پک موضوعی شامل مستند، داستانی و نماهنگ است و علاقه‌مندان جهت اکران در سبزوار می توانند در حاشیه آیین افتتاحیه اکران های مردمی در تالار کاشفی این آثار را دریافت نمایند.