نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی:

هنرمندان با هنر خود نفاق آمریکا را در هم شکنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: هنر عوامل جشنواره مردمی عمار برگرفته از هنر عمار و یاسر است.

به گزارش روابط عمومی «جشنواره مردمی فیلم عمار» به نقل از خبرگزاری شبستان، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز ۵ دی ماه در دیدار با عوامل اجرایی جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی اظهار کرد: هنر شما برخواسته از هنر عمار یاسر از اصحاب خاص پیامبر (صلی الله علیه و آله) است.

وی افزود: وقتی یک امر جدیدی به وجود می آید در یک شرایط خاصی انبوه جمعیت‌هایی اما با انگیزه‌های مختلف جمع می شوند که هر کس براساس انگیزه ای که دارد به مطلوب خود برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از جریانان بعثت انبیاء الهی است که بعثت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم بعد از ۱۳ سال تحمل انواع و اقسام شکنجه، آزار، زخم زبان، شهادت‌ها و هجرت که پیش آمد گرایش جمعیت‌های مختلف به اسلام صورت گرفت و اینها همه آزمایش است چه امروز و چه آن روز، همه می‌آیند نمره می‌گیرند.

آیت الله عبادی بیان کرد: در میان این گرایش ها دُرهای ثمینی پیدا می‌شوند که برگه آزمایش آنان را خدا و پیامبر(صلی الله علیه و‌آله) امضاء می‌کند از آن سو کسانی نیز هستند مادامی که با شرایط نفسانی آنان امور همراه است، می‌روند دنبال کار خود و به دین و پیامبر کاری ندارند اما عمار یاسر کسی است که خدا برگه آزمایش او را امضاء کرده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم که فرمودند «عمار باحق است و هرجا حق باشد عمار آنجا است»، ادامه داد: همچنین پیامبر در مورد عمار پیش بینی کرده بود که «تو نمی‌میری تا وقتی که گروه ستمگر و منحرف از حق تو را بکشد».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه افرادی دوپشمه با ادعای دیانت و انقلابی بودن جلو می‌آیند اما در واقع باری ندارند و سر به رسوایی می‌زنند، گفت: از آن طرف عده ای سست عنصر پیدا می‌شوند که به دلیلی تبلیغات مسموم و کوتاه فکری و حزب و گروه در یک لحظه سرنوشت‌ساز تن به تبلیغات دشمن می‌دهند و حضرت علی علیه السلام را تنها می‌گذارند و تاریخ بدی را رقم می‌زنند.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه کلمه أین عمار؟ حسرت‌ها و تنهایی در کلام امام علی علیه السلام است که یاد یاران می‌کند، افزود: امروز بعد از ۱۴۰۰ سال خدا به شما توفیق داده در جریان دیگری که عده ای دنبال پول، پارتی و حزب می‌روند، عده ای هنر خود را هنر عمار قرار دادند که اگر آنروز کسی نبود به أین عمار حضرت علی علیه السلام پاسخ دهد اما امروز مردان مردی هستند که در قالب هنر نقش عمار را پیاده کنند.

وی خطاب به اعضای دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی بیان کرد: شما باید سحر و جادوی نفاق و دورویی و پشتیبانی از استکبار و بزک کردن و خوش‌بینی به امریکا را باطل کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: باید دفاع جانانه و مردانه در مقابل تهاجمات فرهنگی داشته باشید.