جشنواره عمار نیشابور باحضور سردار قاسمی افتتاح می شود

جشنواره عمار سه شنبه 7 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور سردار حاج سعید قاسمی در هیئت رضوی افتتاح می شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از سایت خبری روزنه، مسئول کمیته بسیج و هماهنگ کننده ستاد مردمی ۹ دی شهرستان نیشابور گفت: هفته بصیرت با شعار “پایان فتنه پایان فریب” با برنامه های متنوعی ازجمله افتتاحیه جشنواره عمار با حضور سردار حاج سعید قاسمی برگزار خواهد شد.

اسماعیل عشقی افزود: برای چندمین سال متوالی جشنواره عمار سه شنبه ۷ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور سردار حاج سعید قاسمی تحلیلگر مسائل سیاسی در هیئت رضوی خیابان عدالت کلید خواهد خورد و هنرمندان متعهد و انقلابی شهرستان در عرصه های گوناگون به رونمایی از آثار خود خواهند پرداخت.

وی به حضورآثارمعاونت فرهنگی اجتماعی سپاه دراین جشنواره اشاره کرد و عنوان داشت: نماهنگ “ندای بصیرت” کاری از هنرمندان بسیجی آقایان ناصری و دهقان که به سفارش معاونت فرهنگی بسیج وستاد مردمی ۹ دی آماد شده است رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به سایر برنامه های هفته بصیرت اظهارداشت: همایش بزرگ علمداران بصیرت درمسجد امام حسین(ع)شهرک بسیج چهارشنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشا به همت پایگاه بسیج و هیئت امنا مسجد امام حسین(ع) و با سخنرانی دکتر شهمیری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز جمعه ۱۰دی با اعزام سخنرانان بصیرتی به میعادگاه های نماز جمعه مسائل فتنه سال ۸۸ مورد واکاوی قرار می گیرد و با هماهنگی های انجام گرفته با ستاد نماز جمعه بعد از اقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه راهپیمایی و قرائت بیانیه پایانی برگزار می گردد.

مسئول کمیته بسیج و هماهنگ کننده ستاد مردمی ۹ دی شهرستان نیشابورگفت: برگزاری نشست بصیرتی در دانشگاه فرهنگیان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابویسانی در تاریخ ۱۲ دیماه و برگزاری ۲ یادواره شهدا یادبود شهدای فتنه سال۸۸ درچهارشنبه شب و پنجشنبه شب در روستای حصار زبرخان و مسجد ۱۴ معصوم(ع) با حضور سخنرانان کشوری, از دیگر برنامه های هفته بصیرت خواهد بود.

عشقی بابیان اینکه بیش از ۲۵۰ نشست بصیرتی در مساجد و پایگاههای بسیج شهرستان برگزار خواهد شد عنوان داشت: اکران فیلم های عمار در مساجد و پایگاههای بسیج، افتتاح ۲ پایگاه مقاومت بسیج به نامه شهدای مدافع حرم و شهدای فتنه ۸۸ در بلوار جمهوری و بلوار جهاد (سروستان) و نیز نمایش فیلم یتیم خانه ایران در این هفته به صورت نیمه بها در سینما فیروزه نیشابور از دیگر برنامه ها این هفته خواهد بود