حمایت از فلسطین در اولین جشنواره مردمی بازی عمار

بازی های «کابوس دشمن»، «شکارچی»، «روزهای مقاومت» و «حمله موشکی» مهمترین آثار ارسالی در حوزه «بیداری اسلامی، تحولات
جشنواره مردمی بازی عمار

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، بازی‌های «کابوس دشمن»، «شکارچی»، «روزهای مقاومت» و «حمله موشکی» مهمترین آثار ارسالی در حوزه «بیداری اسلامی، تحولات منطقه و مسئله فلسطین» جشنواره مردمی بازی عمار مشخص شده است.

بر این اساس «کابوس دشمن» نخستین بازی است که در قالب اندروید و با موضوع «بیداری اسلامی، تحولات منطقه و مسئله فلسطین» ساخته شده که «حامد نژاد محمودآبادی» مدیریت این پروژه را برعهده داشته است.

کاربر در این بازی اکشن در جایگاه سوم شخصی قرار دارد که در آن باید با تروریست های تکفیری به مبارزه بپردازد.

دیگر بازی مهم ارسالی به دبیرخانه جشنواره عمار با این موضوع بازی «شکارچی» نام دارد که در قالب اندروید تولید شده و سازنده آن «حمید جندقی» و توزیع کننده این بازی «مرکز ساخت بازی های رایانه ای نهاجا» است.

در این بازی، بازیکن در نقش خلبان جنگنده بمب افکن اف ۴ ایرانی به بمباران و نابودی مواضع نیروهای تروریست می پردازد.

«روزهای مقاومت» بازی دیگر ارسالی با این موضوع و در قالب اندروید به جشنواره عمار است که مدیریت این پروژه برعهده «هادی حسینعلی گل» و توزیع کننده آن «گروه بازی سازی رویای حقیقی» است؛ در این بازی بازیکن باید از فلسطین در برابر حملات رژیم اشغالگر اسرائیل دفاع کند.

بازی دیگر ارسالی به نخستین جشنواره عمار در این موضوع بازی «حمله موشکی» در قالب اندروید است که سازنده آن «مهدی آتش جام» بوده و توسط «سازمان فضای مجازی سراج» ساخته شده است.

در این بازی، کاربر یکی از موشک های ساخت ایران را انتخاب می کند و پس از شلیک آن به سمت اسرائیل با هدایت موشک آن را از گنبد آهنین اسرائیل عبور داده و به هدف می زند.

آثار معرفی شده در مرحله انتخاب است و به زودی آثار بخش مسابقه نخستین جشنواره بازی عمار که در تاریخ ۱۶ آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، اعلام خواهد شد.