کارگردان گیلانی جشنواره عمار:

ویژگی خاص جشنواره عمار مردمی بودن است/ دوست دارم اکران کننده عمار شوم

کارگردان گیلانی ثبت نام کننده در جشنواره عمار، ویژگی خاص این جشنواره را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: ارائه فیلم
هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، داود کریمی الیزیی از ثبت نام کنندگان هفتمین دوره جشنواره‌ی مردم فیلم عمار در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه برای فیلم «کودکی در محرم» در این دوره از جشنواره ثبت نام کرده است اظهار داشت: این اولین بار است که در جشنواره فیلم مردمی عمار ثبت نام کرده‌ام و در تلاش هستم این فیلم را به مهلت ارسال آثار برای دبیرخانه برسانم.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ در اعلام زمان ثبت‌نام دیر عمل می‌کند افزود: در دوره‌ی قبل به دلیل محدودیت زمانی موجود و عدم اطلاع‌رسانی به موقع نتوانستم در جشنواره ثبت‌نام کنم و به نظر من مسئولان جشنواره باید زودتر و سریع‌تر اطلاع رسانی کنند.

کریمی ادامه داد: از طریق انجمن سینمای جوانان رودبار، سایت و تلویزیون با جشنواره فیلم عمار آشنا شدم و فکر می‌کنم جشنواره بسیاری خوبی باشد.

این کارگردان ویژگی خاص جشنواره را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: ارائه فیلم به این جشنواره بسیار آسان‌تر از سایر جشنواره هاست و فیلم را می توان در همه جا اکران کرد و دید.

وی درباره اکران فیلم‌های عمار در شهرستان رودبار اظهار کرد: در این شهرستان جشنواره عمار فعالیت‌های محدودی دارد و ما نتوانسته‌ایم با مسئولان اکران در رودبار ارتباط برقرار کنیم.

کریمی در پایان با بیان اینکه علاقمند است اکران کننده‌ی عمار باشد گفت: به دلیل شرایط شغلی و محدودیت‌های موجود در شرایط حاضر نمی‌توانم اکران کننده‌ی جشنواره‌ی عمار باشم اما علاقمندم در آینده در مدارس شهرستان کار اکران فیلم‌های این جشنواره را انجام دهم.

داود کریمی الیزیی متولد سال ۱۳۷۰ شهرستان رودبار است و قبل از این، ساخت فیلم کوتاه داستانی «گل سرخ» و دو فیلم تجربی «خدای مهربون» و «شبح سینما» را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.