اکران خصوصی مستند «بر اثر زلزله» در کافه نخلستان اوج

اکران خصوصی مستند تحسین شده «بر اثر زلزله» به کارگردانی «عبدالکریم شهابی» سه شنبه 3 تیرماه ساعت 17:30 در موسسه فرهنگی و رسانه ای اوج برگزار می شود.

به گزارش «عمار فیلم»، اکران خصوصی مستند تحسین شده «بر اثر زلزله» به کارگردانی «عبدالکریم شهابی» به همراه نشست نقد و بررسی و تحلیل گفتمانی این اثر روز سه شنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ در موسسه فرهنگی و رسانه ای اوج برگزار می‌شود.

در مستند «بر اثر زلزله» می‌بینیم که، پس از زلزله رودبار و منجیل در سال ۱۳۶۹، مرحوم حسینعلی عظیمی از فرماندهان و پیش‌قراولان جهاد سازندگی تصمیم به خدمات رسانی به روش جهاد در دوران دفاع مقدس می‌گیرند. مرحوم عظیمی بعد از بررسی‌های کارشناسانه در کنار رفع مشکلات ناشی از زلزله طرحی را برای آب رسانی به ۲۵۰ هکتار از روستای بنه زمین از توابع شهرستان سیاهکل اجرا می‌کنند. مستند بر اثر زلزله روایت ۴ سال تلاش‌های مجاهدانه و خالصانه مرحوم عظیمی و تیم همراه‌شان در جهت خودکفایی اهالی روستای بنه زمین است.

ابن برنامه اکران خصوصی که همراه با نشست نقد و بررسی درنظر گرفته شده با حضور؛ فعالان و صاحب نظران عرصه جهاد، توسعه روستایی و محرومیت زدایی و عوامل جوان تولید مستند به مناسبت یکصدمین روز درگذشت راوی و قهرمان قصه «مهندس حسینعلی عظیمی» برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی، موسسه فرهنگی رسانه‌ای اوج مراجعه کنند.