عرضه اینترنتی مستند «خاطرات موتور سیکلت» در «عماریار» آغاز ‌شد

مستند «خاطرات موتور سیکلت» از امروز یکشنبه 25 خردادماه از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار عرضه ‌شد.

به گزارش «عمار فیلم»، مستند «خاطرات موتور سیکلت» به کارگردانی امیرحسین نوروزی از امروز یکشنبه ۲۵  خردادماه از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار به آدرس www.Ammaryar.ir عرضه ‌شد.

مستند «خاطرات موتور سیکلت» به کارگردانی امیرحسین نوروزی روایت همراهی تعدادی از موتورسواران جوان با شهید چمران در ابتدای جنگ است. این مستند داستان موتورسواران جوان و متمولی را روایت می‌ کند که با آغاز جنگ تحمیلی، تحت تأثیر شهید چمران به جبهه‌ های حق علیه باطل پیوستند.

این مستند که از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است ضمن اینکه برنده فانوس بخش مستند ملت قهرمان دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شده در بخش شهید آوینی سیزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت نیز حضور دارد.

علاقمندان برای تهیه و دانلود مستند «خاطرات موتور سیکلت» می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانی www.Ammaryar.ir مراجعه کنند.

«عماریار» مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید» درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی و فیلم‌های کوتاه، نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم است.