نیشابور میزبان دهمین جشنواره فیلم عمار

جشنواره مردمی فیلم عمار 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده که این رویداد سینمایی فرصتی برای شناسایی افراد انقلابی در عرصه هنر است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسی نوکاریزی مسئول کانون بسیج هنرمندان و مسئول اکران مردمی جشنواره فیلم عمار نیشابور در سخنانی، گفت: نیشابور در ۹ دوره برگزاری جشنواره فیلم عمار تنها شهرستان در کل کشور است که توانسته به موازات تهران و برخی از مراکز استان، اقدام به راه اندازی دبیرخانه شهرستانی در کل کشور نماید که دارای بیشترین اکران در کشوربوده است.

وی افزود: دشمنان کشور با جنگ نرم می‌خواهند انقلاب اسلامی را از درون تهی کنند و جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت بشر بوده و تا اکنون ادامه دارد و در حال حاضر جبهه حق به سردمداری مقامات صهیونیست‌ها وجود دارد.

مسئول اکران مردمی جشنواره فیلم عمار نیشابور خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی «ره» بنیانگذار کبیر، انقلاب اسلامی را تحویل جوانان داد و مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز براین اصل تاکید فراوان کرده است.

نوکاریزی اضافه کرد: این جشنواره کاملا ایرانی است که پس از حوادث فتنه ۸۸ با توجه به احساس نیاز به بصیرت افزایی ابعاد مختلف فتنه با ۲۰ اثر کلید خورد و در سال‌های بعد رشد چشمگیری در عرصه داخلی و بین المللی داشت.

وی عنوان کرد: سهم فیلم سازان و هنرمندان نیشابوری در جشنواره فیلم عمار بسیار مورد توجه بوده به گونه‌ای که در این سال‌ها چندین فانوس طلایی به فیلم سازان نیشابوری اهدا گردیده است.

مسئول اکران مردمی جشنواره فیلم عمار نیشابور در پایان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره عمار که آن را از سایر جشنواره‌های فیلم متمایز کرده است و آثار به‌صورت خودجوش، بدون هر هزینه اضافی ارسال می شوند.