راه اندازی سینما مردم در زنجان/ اکران فیلم‌های جشنواره عمار در روزهای پنجشنبه

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان گفت: برای دسترسی مردم به فیلم‌های خوب و تمرکز زدایی، سینما مردم در زنجان راه اندازی شده است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از موج رسا، زهرا تیموری مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار، اظهار داشت: فیلم‌های جشنواره عمار برای نخستین بار در استان زنجان در سینما مردم در حال اکران است.

وی با بیان اینکه شش فیلم این جشنواره دوشنبه‌ها اکران شده است، افزود: از این هفته اکران فیلم‌ها به پنج شنبه موکول می‌شود.

این مسئول با اشاره به اکران فیلم‌های «متولد اورشلیم»، «امیدی ه»،«بانو»، در قالب جشنواره فیلم عمار، خاطرنشان کرد: همه فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان اکران می‌شود.

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان با بیان اینکه در صورت درخواست مدارس و مراکز فرهنگی این فیلم‌ها در مدارس نیز اکران می‌شود، ادامه داد: تاکنون استقبال خوبی از فیلم‌های جشنواره شده است.

زهرا تیموری از اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرستان‌های استان خبرداد و گفت: امسال از زنجان در جشنواره فیلم عمار شرکت کننده‌ای نبود.

وی گفت: در شهرستان‌ها هنوز سینما مردم راه اندازی نشده است که در صورت راه اندازی این فیلم‌ها در شهرستان‌ها نیز اکران می‌شود.