اکران فیلم «تو رو خدا به من رای دهید» در کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت

ایوب عبدی نسب گفت: شب گذشته فیلم «تو رو خدا به من رای دهید» از سری فیلم های جشنواره مردمی عمار در کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت اکران شد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری شبستان، «ایوب عبدی نسب» در سخنانی، گفت: با توجه به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، بنابراین به منظور ترغیب و تشویق مردم به ویژه نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد الرسول شهر جیرفت، شب گذشته فیلم «تو رو خدا به من رای دهید» از سری فیلم های جشنواره مردمی عمار اکران شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت بیان کرد: به دنبال فعالیت های این کانون فرهنگی هنری که با هدف تربیت دینی نوجوانان است بنابراین یکی از ضروریات، تشکیل هیئتی ویژه نوجوانان بود.

وی اظهار کرد: هیئت، یک ظرفیت آموزشی بالاست که ریشه عمیق در فرهنگ اسلامی دارد و چنانچه بتوانیم به خوبی از فضای هیئت برای انتقال مفاهیم ارزشی استفاده کنیم زمینه انس بیشتر با اهل بیت علیهم السلام فراهم می شود.

عبدی نسب ادامه داد: در همین راستا مدت یک سال است که هیئت نوجوانان راه اندازی شده است که به شکل هفتگی شب های چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه اجرا می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت با بیان این مطلب که برنامه های این هئیت شامل ۳ بخش اصلی، اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار، سینه زنی و مداحی و نیز گفتگوی دینی است، عنوان کرد: اکران فیلم های جشنواره عمار است، در این بخش فیلم های نوجوانان که به عمار مدرسه معروف است پخش می شود.

وی افزود: بخش دوم برنامه ها، شامل برگزاری جلسات گفتگوی دینی است که معمولا یکسری مباحث ضروری ویژه گروه سنی نوجوانان در زمینه های عقیدتی، اخلاقی، احکام و آیات قرآن کریم مطرح می شود.

عبدی نسب اضافه کرد: گفتگوی های مطرح شده در قالب پرسش و پاسخ و نظر خواهی از نوجوانان انجام می شود تا آنها به شکل فعالی در جلسات گفتگوی دینی شرکت کنند و با بررسی هفتگی اخلاق و رفتار نوجوانان، تاثیر این مباحث را رصد کرده و در حد توان مالی جوایزی به این نوجوانان اهدا می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت عنوان کرد: بخش سوم فعالیت های هیئت نوجوانان، برگزاری دوره های آموزش سبک مداحی با محتوای سبک های تراز انقلاب اسلامی است که سبب افزایش معرفت دینی می شوند.

وی با بیان این مطلب که مهمترین موضوع در بحث تربیت، نظم و دوام در اجرای برنامه های فرهنگی کانون است، اظهار کرد: در همین راستا در طول هفته یک ساعت قبل و بعد از نماز مغرب و عشا به فعالیت های فرهنگی، سرگرمی و ورزش ویژه نوجوانان اختصاص داده شده است.

عبدی نسب بیان کرد: از سوی هیئت امنای مسجد الرسول مکانی برای فعالیت واحد خواهران کانون در نظر گرفته شده که با تجهیز این مکان ظرف یک هفته آینده این واحد راه اندازی خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ابراز کرد: افرادی که تمایل دارند در فعالیت های مختلف کانون فرهنگی هنری ولایت مشارکت داشته باشند، از آنها دعوت می کنیم و امکانات و ظرفیت کانون را در اختیار آنها قرار می دهیم تا با انجام فعالیت برای جبهه فرهنگی حرکت مثبتی انجام شود.