حضور ۲۰ اثر از سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره «عمار»

سازمان سینمایی حوزه هنری با ۲۰ اثر در بخش مسابقه دهمین جشنواره مردمی «عمار» حضور دارد.

به گزارش «عمار فیلم» و به نقل از خبرگزاری مهر، حوزه هنری با ۸ مستند «تنها مدرس»، «روزگار یک چهل ساله»، «این منطقه آلوده به مین است»، «مادر جبهه‌ها»، «ایران آینده»، «سکوهای صورتی»، «باشگاه شهرت» و «مک دونالد تقدیم می‌کند» در دهمین دوره از جشنواره مردمی «عمار» حضور دارد.

همچنین ۲ مستند «تنها مدرس» به کارگردانی معین شافعی و «به نام خلق (ترور مردم)» به کارگردانی ایمان گودرزی در بخش حافظه ملی و ۲ مستند «این منطقه آلوده به مین است» به کارگردانی حجت الاسلام والمسلمین محسن نقی‌زاده و «سکوهای صورتی» به کارگردانی محمدجواد رئیسی در بخش پایش و پالایش اجتماعی این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند.

۲ مستند «باشگاه شهرت» به کارگردانی محمدحسن یادگاری و «مک دونالدز تقدیم می‌کند» به کارگردانی توحید ابراهیمی نیز در بخش جنگ نرم و مستند «مادر جبهه‌ها» به کارگردانی شهرام میراب اقدم در بخش ملت قهرمان این رویداد بزرگ فرهنگی اکران خواهند شد و مستند «ایران آینده» به کارگردانی محسن کریمیان از دیگر تولیدات مرکز مستند سوره حوزه هنری نیز در دهمین دوره از از این رویداد فرهنگی- هنری حضور دارد.

علاوه بر مستندهای مرکز مستند حوزه هنری، ۱۲ اثر از محصولات باشگاه فیلم سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری نیز در این رویداد مردمی – سینمایی حضور دارند.

عناوین این ۱۲ فیلم به این شرح است: «فضانورد» به کارگردانی مهدی افضل زاده، «قلک اربعین» حسین امانی، «دوپامین» حسین امانی، «دوبنده» محمد پایدار و احمد حیدریان، «آب هرگز نمی‌میرد» حسین دارابی، «پرچم مدرسه» سجاد معارفی، «یک دلقک محترم» سجاد معارفی، «باران» سجاد معارفی، «نفربر» حسین امانی، «کاسه نذری» محمد علیزاده، «لب تشنه» سجاد معارفی و «معبر» علی جعفرآبادی.

افتتاحیه دهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» امروز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و آثار این جشنواره از ۱۲ الی ۱۹ دی‌ماه در سینما فلسطین اکران می شود.