کتاب «آقای کاف میم»، خاطرات شفاهی «حسن کمالیان» منتشر شد

این کتاب برگرفته از خاطرات‌شفاهی «حسن کمالیان» مستندساز و عکاس دفاع مقدس بوده که تدوین، تحقیق و نگارش آن توسط «رضا پاک‌سیما» انجام شده است.

به گزارش «عمار فیلم»، این کتاب برگرفته از خاطرات‌شفاهی «حسن کمالیان» مستندساز و عکاس دفاع مقدس بوده که تدوین، تحقیق و نگارش آن توسط «رضا پاک‌سیما» انجام شده است.

کمالیان از ابتدای انقلاب با عضویت در واحد سمعی بصری حزب جمهوری اسلامی عکاسی را شروع می‌کند. یکی از فعالیت های او در سال ۵۸ رفتن به روستاهای دور و نزدیک استان خراسان و پخش فیلم برای مردم بوده است.

کمالیان در سالهای جنگ چند مستند و مجموعه‌ی تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس ساخته است. از جمله افتخارات او کسب دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم نیمه بلند برای فیلم یلدای نرگس در دهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس است.

علاقمندان جهت تهیه این کتابها، علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می ‌توانند به واحد فروش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی واقع در میدان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶آذر، روبروی پورسینا، پلاک ۶۰، حسینیه هنر (۰۲۱۴۲۷۹۵۴۵۴) یا سایت های پاتوق کتاب فردا (http://www.bookroom.ir/) و من و کتاب (http://www.manvaketab.ir/) مراجعه و یا نام کتاب را به شماره ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ پیامک کنند.