دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار؛

ارسال ۴۲ اثر توسط صدا و سیما مرکز خوزستان به جشنواره عمار

صدا و سیما مرکز خوزستان با تحویل 42 اثر در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، صدا و سیما مرکز خوزستان با ۴۲ اثر در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا کرد. از این تعداد ۲۷ مستند، ۵ برنامه تلویزیونی، ۶ اثر داستانی، ۲ موشن گرافیک، ۱ کلیپ و ۱ نماهنگ از جمله آثار تحویلی این مرکز به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار است.

آثار بخش مستند صدا و سیما مرکز خوزستان، شامل «خون نگاران» به کارگردانی محسن پناه، «آبادی(پامنار)» به کارگردانی عقیل نواصر، «کیسه بوکس» به کارگردانی سعید آلبوعبادی، «دست راکتی» به کارگردانی رضوان عبادی، «آب سوخته»، «راوی صادق» و «چرخ و فلک» به کارگردانی مرتضی مطوری، «پسر بلوط»، «از تو حرکت»، «باران بهاری» به کارگردانی سیدحمید موسوی، «یک واژه، یک فرهنگ» به کارگردانی فاطمه صافی، «زندگی روی خاکریز» به کارگردانی حجت طاهری، «دوشادوش»، «مشایه به رنگ ملاشیه»، «آن سوی خاکریز»، «نخل ها نمی میرند» و «قایق ها در دشت» به کارگردانی سیدمسعود موسوی والا، «رضا پری» به تهیه کنندگی احمد غفاری، «کو-کا» به کارگردانی علی برومند، «قهرو مهر آب» به کارگردانی عظیم بهمنی، «خوزستانیک» به کارگردانی حبیب علوانی، «گلگشت» به کارگردانی سیدحسین خلف سیدی، «پرواز در هور» به کارگردانی قاسم عبادی فر، «چم مهر» و «تُک کِلِک» به کارگردانی طالب رماوندی، «ساز زندگی» به کارگردانی مهدی هارونی کمیتکی و مستند «کریمان کوچک» به کارگردانی عظیم بهمنی است.

بر این اساس، «خوزستان بهشت پنهان» به کارگردانی قاسم عبادی فر، «خط انتخاب» به کارگردانی امین طرفی جلالی، «پیرایشگاه عمومهدی» به کارگردانی اکبر صابری نژاد، «گام دوم» به کارگردانی فاطمه کریمی و «تا پای جان» به کارگردانی محسن پناه آثار صدا و سیما مرکز خوزستان در بخش برنامه تلویزیونی است.

«شاه کلید» به کارگردانی رضوان عبادی، «تبلت» به کارگردانی سیدحمید موسوی، «کلاس ایثار» به کارگردانی امین طرفی جلالی، «ترانه آتش» به کارگردانی محسن توکل فرد، «کفش عروسی» به کارگردانی اکبر صابری نژاد و «شاخه گل» به کارگردانی طالب رماوندی از جمله آثاری است که از طرف صدا و سیمای استان خوزستان در بخش داستانی به این دوره جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است.

همچنین دو موشن گرافیک به نام‌های «چرخ ها را بچرخانیم» و «اوقات شرعی» به کارگردانی احمد غفاری و مسلم زندی، یک کلیپ با عنوان «نماز» به کارگردانی فریدون قائدی و یک نماهنگ با عنوان «بدر میز» به تهیه کنندگی سعید راضی هویزه از دیگر آثار صدا و سیما مرکز خوزستان است.

 بر این اساس، مهلت ثبت نام در دهمین دوره این رویداد سینمایی در تاریخ ۱۵ آذر ۹۸ به اتمام رسیده است. که تا امروز ۲۱ مرکز صدا و سیما استان‌ها نسبت به تحویل آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کرده‌اند.

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار همانند ادوار گذشته، در فراخوان خود از علاقه‌مندان برای اکران مردمی آثار جشنواره دعوت کرده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام جهت نمایش فیلم‌ها در شهر و روستای خود اقدام کنند.

گفتنی است، دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دی ماه امسال در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.