فراخوان جایزه مردمی «واره» در دهمین جشنواره عمار

در بخش فراخوان‌های مردمی دهمین جشنواره عمار، اندیشگاه توسعه منطقه ای فناوران، جایزه مردمی «واره» را برای سه اثر برگزیده با موضوع «زنان روستایی» درنظر گرفته است.

به گزارش «عمار فیلم»، در بخش فراخوان‌های جوایز مردمی دهمین جشنواره عمار، اندیشگاه توسعه منطقه ای فناوران، جایزه مردمی «واره» شامل اهدای تولیدات زنان روستایی نمونه را برای سه اثر برگزیده با موضوع «زنان روستایی» درنظر گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌ها و مستندهای خود را با محوریت‌های هویت و اصالت و شخصیت زن روستایی، نقش آفرینی‌ها و توانمندی‌های زنان در زندگی روستایی، مشارکت اقتصادی اجتماعی و سیاسی زنان در پیشبرد امور روستا، فعالیت‌های جمعی زنان روستایی، زنان و سبک زندگی اصیل روستایی، نقش زنان در خانواده روستایی و نقش زنان در نظام اقتصادی و تولیدی روستایی به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کنند.

بنابراین گزارش، دبیرخانه دهمین جشنواره عمار همچون دوره گذشته در کنار بخش رقابتی خود، در بخش جدید «فراخوان‌های جوایز مردمی» از تمام مؤسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است با مراجعه به Ammarfilm.ir موضوعات و دغدغه‌های مد نظرشان را در حوزه تولید، در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، فراخوان‌هایی که با رویکرد محتوایی این رویداد سینمایی مطابقت دارند، در فراخوان نهایی اعلام خواهند شد.

دهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۸ در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

                                                         جهت ثبت فراخوان خود کلیک کنید

                                                                   ثبت فراخوان مردمی