حضور انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران

حضور انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی(راه‌یار) با کتاب هایی مانند «آرزوهای دست ساز»، «از دشت لیلی تا جزیره مجنون»، «ساده رنگ»، «دختر تبریز»، «خانم مربی» و «مربای گل محمدی» در نمایشگاه کتاب حضور دارد.

به گزارش«روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی»، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در غرفه شماره ۴۲ راهروی شماره ۲۰ سالن ناشران عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است. در ادامه به معرفی چند عنوان از کتاب‌ها می‌پردازیم:

نخستین کتاب «آرزوهای دست ساز» نام دارد. این کتاب از مجموعه تاریخ شفاهی با موضوع پیشرفت است که توسط میلاد حبیبی نوشته شده و به ماجرای شکل گیری یک شرکت دانش بنیان می‌پردازد که در ۱۸۴ صفحه و در سال ۱۳۹۸ منتشر شده است.

کتاب بعدی «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» نام دارد. این کتاب شامل خاطرات رزمندگان افغانستانی دوران دفاع مقدس است که توسط محمد سرور رجایی نوشته شده و در ۵۲۸ صفحه چاپ و منتشر شده است.

«ساده رنگ» کتاب دیگری است که از مجموعه تاریخ شفاهی هنر انقلاب و پیرامون خاطرات فرهنگی و هنری مجید دلدوزی هنرمند و گرافیست تبریزی نوشته شده است. تحقیق و تدوین این کتاب توسط روح الله رشیدی انجام شده است.

کتاب «دختر تبریز» اثر بعدی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که روایتگر خاطرات صدیقه صارمی معلم امور تربیتی و فعال فرهنگی تبریزی است. این کتاب توسط هدی مهدی زاد نوشته شده است.

کتاب دیگر «خانم مربی» نام دارد که از مجموعه تاریخ شفاهی مربیان بوده و دربردارنده خاطرات شفاهی خانم سعیده صدیق زاده مربی پرورشی شهر مشهد است. این کتاب نیز هم اکنون در دست انتشار قرار دارد.

«مربای گل محمدی» دیگر کتابی است که پیرامون خاطرات تاریخ شفاهی مربیان پرورشی دهه ۶۰ شهر تبریز است. این کتاب توسط روح‌الله رشیدی در ۲۱۶ صفحه چاپ و منتشر شده است.

آخرین کتاب مهم عرضه شده در نمایشگاه کتاب امسال «سکه تقدیر» نام دارد. این کتاب تحلیلی بر سریال تلویزیونی «روزی روزگاری» است که توسط نعمت الله سعیدی در سال جاری منتشر شده است.

گفتنی است، کتاب‌های «تو شهید نمی‌شوی»، «ابوعلی کجاست» و «شهید علم» نیز ازجمله کتب پرفروش انتشارات می‌باشد که در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شوند.