فروش ۲۰ میلیونی مستند «عابدان کهنز» در اکران‌های مردمی/آغاز اکران‌های دانشگاهی

مستند سینمایی «عابدان کهنز»، با گذشت یک ماه از اکران‌های مردمی خود در نقاط مختلف کشور به فروش 20 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، مستند سینمایی «عابدان کهنز» با گذشت یک ماه از اکران‌های مردمی خود در نقاط مختلف کشور به فروش ۲۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

«عابدان کهنز» که به کارگردانی «مجید رستگار» و تهیه‌کنندگی «امیر مهریزدان»، در «مدرسه مستند عمار» تولید شده است، روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین (ع) کُهَنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۱۳۸۸ و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

این مستند، تاکنون و در طی ۳۰ روز اکران خود در تهران، اصفهان، ساری، اسلامشهر، شهریار، شاهرود، اراک، کاشان، نهبندان، نی‌ریز و … مبلغ ۲۰ میلیون تومان بلیت‌فروشی داشته است.

دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیر کبیر، مسجد فاطمیه، مسجد امام علی‌النقی(ع) در تهران، در کنار مراکز دیگری در یزد، باغملک، نیک‌شهر، فریدون‌کنار و آباده در نوبت اکران «عابدان کهنز» قرار دارند.

این مستند، در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار موفق به کسب لوح افتخار بخش مستند مدافعان حرم و همچنین فانوس پراستقبال‌ترین اثر این جشنواره شده است.

علاقه‌مندان برای اکران این فیلم در سینما، مسجد، دانشگاه، حسینیه و … می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.