دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

جشنواره مردمی فیلم عمار در ۴۵۰ نقطه گیلان اکران می شود

حجت الاسلام مهدوی از اکران های مردمی جشنواره عمار در ۴۵۰ نقطه گیلان خبر داد و گفت: مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج، آموزشگاه‌ها، منازل شهدا، حسینیه‌ها و پارک‌ها از نقاط اکران کننده این جشنواره

به گزارش عمار فیلم به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «سعید مهدوی» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، با بیان اینکه جشنواره «عمار» یکی از ابزارهای مهم مبارزه با آسیب‌های فرهنگی است اظهار کرد: باید در جشنواره عمار با دمیدن روح تعهد در کالبد هنر و با جوششی انقلابی، هنر متعهد ایجاد شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان این جشنواره را جهاد کبیر در عرصه فرهنگی دانست و افزود: این جشنواره در راستای ترویج سبک زندگی، فرهنگ و شاخصه‌های اصیل اسلام و آرمان‌های انقلاب در مقابل هجمه‌ای فرهنگی باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در گیلان اظهار کرد: این رویداد سینمایی، فرهنگی و هنری در ۱۶ شهرستان استان برگزار می‌شود.

مهدوی با اشاره به نهمین دوره برگزاری این جشنواره در گیلان تصریح کرد: ۳۳ عنوان فیلم در قالب‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، داستانی، موشن گرافی، مستند و نماهنگ به جشنواره استانی ارسال که ۲۰ اثر جهت نمایش تائید شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در ۴۵۰ نقطه استان از جمله مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج، آموزشگاه‌ها، منازل شهدا، حسینیه‌ها و پارک‌ها اکران می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره عمار با تهیه و اکران فیلم‌ها و مستندهای انقلابی به مقابله با جنگ نرم می‌پردازد، اظهار کرد: برای سه اثر برتر این جشنواره سه جایزه ویژه به همت آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان، خانواده شهیدان انصاری و کوچک‌زاده پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: جایزه شهید کوچک زاده با عنوان «مدافع حرم»، جایزه شهید انصاری با عنوان «مدیر خدمتگزار» و جایزه میرزا کوچک با عنوان «مقاومت اسلامی» به آثار برتر اهدا می‌شود.