جشنواره عمار هم مردمی است و هم انقلابی

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار کاشان گفت: جشنواره فیلم عمار جشنواره‌ای است در دل خود مردم که هم کم هزینه است و هم پربازده و به راحتی و با کمترین تشریفات و ولخرجی می شود فیلم ها و آثار هنری

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری فارس، هادی لطفی امروز در گفت‌وگویی پیرامون اکران فیلم‌های عمار در این شهرستان اظهار داشت: امشب آخرین شب برگزاری اکران فیلم‌های عمار در شهرستان کاشان است.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار کاشان با اشاره به استقبال گرم مردم در اکران این فیلم‌ها اظهار کرد: در سه شب برگزاری این اکران های مردمی در کاشان سه مستند برای اکران انتخاب شد که همراه با نقد و گفت‌وگو بود.

وی افزود: شب اول با عنوان شب مقاومت و ایستادگی زنان ایران همراه با اکران فیلم «مستوره» بود، شب دوم با عنوان اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نام‌گذاری شده بود که مستند «خاویار قم» پخش شد و شب سوم نیز با عنوان تاریخ انقلاب اسلامی همراه با اکران مستند «راه طی شده» بود که انجام پذیرفت.

لطفی عنوان کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار جشنواره‌ای است در دل خود مردم است و هم کم‌هزینه است و هم پربازده و به راحتی و با کمترین تشریفات و ولخرجی می‌شود فیلم‌ها و آثار هنری را در اقصی نقاط کشور از جمله مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی و… به نمایش درآورد و از طرفی نیز عمار نشان داده است که هم مردمی است و هم انقلابی.