دیدار فعالان جشنواره عمار سمنان با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه

فعالان ستاد استانی اکران مردمی جشنواره عمار استان سمنان با حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان سمنان دیدار کردند.

به گزارش «عمار فیلم»، صبح امروز مصطفی واحدی دبیر ستاد استانی اکران جشنواره عمار استان سمنان به همراه رابط شهرستان و مسئول مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حجت الااسلام رستمیان و معاونین جبهه فرهنگی با موضوع جشنواره عمار با حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه دراستان سمنان دیدار داشتند.

در این دیدار حجت الاسلام رستمیان با تاکید فضای رسانه در تبلیغ آرمان های انقلاب اسلامی به ظرفیت تولید آثار در این فضا اشاره کردند.


در این دیدار مصطفی واحدی دبیر ستاد اکران مردمی استان سمنان نیز از نحوه تشکیل و رسالت جشنواره عمار و موفقیت آن در فضای رسانه ایی کشور ایراد سخن نمودند.

در این دیدار یکی از آثار نهمین جشنواره فیلم عمار به نام «کفش» در محضر نماینده ولی فقیه استان به اکران درآمد.

در پایان جلسه حضرت آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه کار جشنواره عمار حائز اهمیت و تقدیر است خطاب به دست اندکاران استانی این جشنواره فرمود: کارتان را عاشقانه جلو ببرید و از معارف اهل بیت (ع) در تولید اثار حداکثر استفاده را نمایید.

در ادامه معظم له فرمودند: تمایز جشنواره عمار با دیگر جشنواره ها مستمر بودن اکران های آن در طول سال و مردمی و عمومی بودن آن است.