فراخوان طراحی مردمی پوستر نهمین جشنواره عمار/تقدیر از آثار برگزیده

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با انتشار پوستر فرخوان نهمین دوره خود، از عموم مردم، فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت می‌کند با طراحی پوستر این جشنواره، در نهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت

به گزارش «عمار فیلم»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با انتشار پوستر فرخوان نهمین دوره خود، از عموم مردم، فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت می‌کند با طراحی پوستر این جشنواره، در نهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت کنند.

«ایران آینده» و «سینمای قهرمان محور» در کنار توجه به نمادها و نشانه‌های جشنواره عمار همانند اکران مردمی، فیلم‌ها، مشارکت مردمی، جبهه فرهنگی و…، مواردی است که بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، ضروری است در طراحی پوستر مدنظر قرار گیرد. در همین راستا، مرور پوستر ادوار گذشته جشنواره به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.

بنابرین گزارش، علاقمندان می‌توانند بدون وجود محدودیت در تعداد پوستر، آثار خود را تا ۲۰ آذر ماه به ایمیل Ammafilmfest@gmail.com یا آی‌دی ammarfest1389@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند. بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره عمار، به دو اثر برگزیده، دو هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.

گفتنی است جشنواره عمار در نهمین دوره خود در کنار بخش رقابتی، از تمام مؤسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است با مراجعه به سایت AmmarFilm.ir موضوعات و دغدغه‌های مد نظرشان را در حوزه تولید، در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند. حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز، شیخ ابراهیم زکزاکی، «سوران پیامی»، قهرمان مستند «آفراندن» از مهاباد،، خانم چنور محمدی»، قهرمان مستند «کرکم» از روستای جورآباد شهرستان روانسر و «زنان فعال پشت جبهه دفاع مقدس» از «عجب‌شیر» از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که در فراخوان مردمی شرکت کرده‌اند و با بیان فراخوان های خود برای فیلمسازان برگزیده در این بخش‌ها جوایزی تعیین کرده‌اند.

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه در تهران و شهرهای مختلف برگزار می شود.