ماجراهای «یک انتخابات طنزیم شده»!

فروش اینترنتی مستند «یک انتخابات طنزیم شده» ساخته حجت عدالت پناه آغاز شد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری مهر، فروش اینترنتی مستند «یک انتخابات طنزیم شده» به کارگردانی حجت عدالت‌پناه که نگاهی نقادانه به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ دارد از امروز ۱۴ مردادماه آغاز شد.

«یک انتخابات طنزیم شده» مستندی سیاسی است که در آن با نگاهی طنز، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ مرور می‌شود. این مستند، فضا و رویدادهای انتخاباتی سال گذشته را از دید طنزپردازان فعال در فضای انتخاباتی کشور مورد نقد قرار داده است همچنین انتقاداتی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری وارد می‌کند که آن اتفاقات را رقم زدند و موجب جدایی و تفرقه بین مردم شدند.

عدالت‌پناه کارگردان فیلم در توضیح اثر جدیدش گفت: مستند «یک انتخابات طنزیم شده» بداخلاقی‌های موجود در دوران انتخابات کشور را به چالش کشیده است. این فیلم ضمن اینکه مرور خاطراتی از آن دوران برای مخاطب محسوب می‌شود، پند و اندرزی هم درباره اتفاقات رخ داده در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری می‌دهد.

در این مستند از ۹ طنزپرداز کشور، یعنی ناصر فیض، سعید بیابانکی، علی‌صدری‌نیا، مازیار بیژنی، عباس گودرزی، محمدرضا شهبازی علی نصیرنژاد و مسعود مرعشی سردبیر بخش طنز روزنامه قانون استفاده شده است. همچنین از برنامه‌هایی مثل «دورهمی» و «دیرین دیرین» هم در مسیر ساخت این فیلم کمک گرفته شده است.

مستند «یک انتخابات طنزیم شده» محصول سال ۹۶ و در مدت زمان ۶۰ دقیقه ساخته شده است.

جهت تهیه این مستند می توانید به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنید.