واحد مستند عمار منتشر کرد:

فراخوان حمایت از تولید فیلم مستند با محوریت «ملت قهرمان»/پنج جایزه ۳۰ میلیون ریالی برای آثار برتر

واحد مستند عمار جهت حمایت از تولید فیلم مستند کوتاه با محوریت «ملت قهرمان» در فراخوانی از علاقمندان دعوت کرد که آثار خود را تا پایان مرداد به این مجموعه فرهنگی ارسال کنند.

به گزارش «عمار فیلم»، واحد مستند عمار جهت حمایت از تولید فیلم مستند کوتاه با محوریت «ملت قهرمان» در فراخوانی از علاقمندان دعوت کرد که آثار خود را در دو بخش «قهرمانان پیشرفت» و «قهرمانان عدالت خواهی» به این مرکز ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، فیلمنامه های ارسالی باید به صورت دو ستونی و بین ۳ تا ۱۵ صفحه و با فونتb_nazanin  سایز ۱۴ باشد. فیلمنامه های مربوط به مستند کوتاه کمتر از ۲۵ دقیقه از اولویت بیشتری برای تولید برخودار هستند. ضمن آنکه استفاده از روش‌های خلاقانه در شیوه روایت و تصویربرداری امتیاز ویژه‌ در پذیرش آثار دارد.

بنابرین گزارش، پنج فیلمنامه برتر علاوه بر بهره مندی از جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی، برای ساخت مستند نیز مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

علاقمندان تا پایان مرداد ماه فرصت دارند فیلمنامه های خود را به نشانی ایمیل ammarsooje@gmail.com ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره ۴۲۷۹۵۰۰۰-(۰۲۱) داخلی ۲۰۲ تماس بگیرند.