لاتاری، به وقت شام و مصادره در مشهد همچنان خوب می‌فروشند

پردیس‌ها و سالن‌های سینمایی در مشهد مقدس همزمان با ماه مبارک رمضان همچنان مورد استقبال مخاطبان هستند.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از قدس آنلاین، در سینماهای مشهد فیلم‌های مختلفی در ژانرهای متنوع برای مخاطبان سینما روی پرده قرار گرفته که هر کدام جذابیت خاص خودش را دارد و در ماه مبارک رمضان نیز این فیلم‌ها همچنان با استقبال مناسبی از سوی مخاطبان خود روبه‌رو هستند.

فیلم‌هایی مانند به وقت شام، مصادره و لاتاری بیشترین اقبال را از زمان اکران خود در مشهد داشته‌اند و همچنان جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های این روزهای سینماهای مشهدمقدس هستند.

فیلم‌های روز پردیس هویزه

در پردیس سینمایی هویزه “چهارراه استانبول” فیلمی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی روی پرده اکران است، داستان فیلم این‌گونه روایت می‌شود که: بهمن و احد تولیدی ورشکسته‌ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران و اهالی پلاسکو فراری‌اند، روز حادثه بهترین زمان برای فرار از دست آنهاست. این فیلم در پردیس سینمایی اطلس، گلشن و سینما سیمرغ نیز اکران می‌شود.

“جشن دلتنگی” به کارگردانی پوریا آذربایجانی، نویسندگی مونا سرتوه و پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در بخش مسابقه سی و ششمین جشنوراه فیلم فجر حضور پیدا کرد. فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است. این فیلم در ژانر عاشقانه و درام ساخته شده است. این فیلم در پردیس سینمایی هویزه، گلشن و اطلس اکران می‌شود.

خجالت نکش روی پرده هویزه و سیمرغ

“خجالت نکش” فیلمی به کارگردانی رضا مقصودی، نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند. این فیلم در پردیس سینمایی هویزه، گلشن، اطلس، سینما سیمرغ و آفریقا اکران می‌شود.

“عصبانی نیستم! ” فیلمی ایرانی به‌کارگردانی رضا درمیشیان و محصول سال ۱۳۹۲ است و تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین و دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان پس از فیلم تحسین‌شدهٔ بغض محصول ۱۳۹۲ است.

عصبانی نیستم! داستان «نوید» با نقش‌آفرینی نوید محمدزاده دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم‌آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه، با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر موردعلاقه‌اش «ستاره» با بازی باران کوثری را از دست ندهد. این فیلم هم‌چنین در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

“تگزاس” فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است. داستان این فیلم دربارهٔ دو دوست به نام بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است. ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام نیز می‌خواهد مقیم برزیل شود. اما در این مسیر ماجراهای هیجان انگیزی برای آن‌ها رخ می‌دهد. این فیلم در سینماهای هویزه، آفریقا، گلشن، سیمرغ و پردیس سینمایی اطلس نیز اکران می‌شود.

به وقت شام همچنان می‌فروشد

“به وقت شام” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۶ است، این فیلم ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است. این فیلم موفق به دریافت ۳ سیمرغ بلورین در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. در این فیلم یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست. این فیلم در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و سیمرغ اکران می‌شود.

استقبال خوب از انیمیشن

“فیلشاه” انیمیشن سینمایی ایرانی به کارگردانی هادی محمدیان است که داستان در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود. این انیمیشن در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، سینما آفریقا و سیمرغ نیز اکران می‌شود.

“لونه زنبور” فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی محسن کیایی و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۶ است. صابر (پژمان جمشیدی) و مرتضی (محسن کیایی) دو پسرخاله هستند که در عرصه‌ی دزدی فعالیت دارند و با تحویل گرفتن یک جعبه وارد یک جریان بزرگ می‌شوند. این فیلم در پردیس سینمایی هویزه، گلشن و اطلس اکران می شود.

هنر و تجربه

“رفتن” نخستین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان است که به نویسندگی و تهیه کنندگی جمشید محمودی تولید شده و محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم نماینده سینمای افغانستان در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار بوده‌است که اکران خود را در سینماهای شهر کابل آغاز کرده‌است. فیلم رفتن قصهٔ فرشته و نبی قصه‌ای عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شوند. این فیلم در گروه هنر و تجربه در پردیس سینمایی هویزه و گلشن اکران می‌شود.

“کوپال” نخستین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی است، این فیلم قصهٔ یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام «دکتر احمد کوپال» است که در روز آخر سال با یک چالش غریب در زندگی‌اش مواجه می‌شود. این فیلم در پردیس سینمایی هویزه در گروه و هنر و تجربه اکران می‌شود.

“لاتاری” فیلمی با کارگردانی محمدحسین مهدویان است، امیرعلی (ساعد سهیلی) و نوشین قرار است با هم ازدواج کنند، اما خانواده نوشین دچار یک ورشکستگی سنگین شده‌اند. پدر دختر مخالف ازدواج است و از طرفی فردی به نام سامی، نوشین را برای کار در یک شرکت حسابداری انتخاب می‌کند و به دوبی ترانسفر می‌کند. پدر دختر موافق است چون نیما (جواد عزتی) پسربزرگ در زندان گرفتار شده و ۳۰۰ میلیون بدهی بالا آورده‌است، چند روز پس از عزیمت نوشین به دبی جنازه او می‌رسد و امیرعلی به دنبال حقیقت می‌رود در این مسیر حاج موسی (هادی حجازی فر) مربی فوتبال همراه او می‌شود. این فیلم هم‌اکنون در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و سینما سیمرغ اکران می‌شود.