امام جمعه موقت باغملک:

«به وقت شام»، هنرمندانه، موضوع مدافعان حرم را تصویر کرده است

حجت الاسلام توکلی گفت: حاتمی کیا با هنرمندی مدافعان حرم را در «به وقت شام» به تصویر کشیده است و استقبال مردم از این فیلم، راه را برای نمایش آثاری مثل لاتاری و فیلشاه در شهر فاقد سینمای باغملک باز کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، حجت الاسلام طاها توکلی امام جمعه موقت باغملک پس از تماشای فیلم سینمایی «به وقت شام» که با پیگیری فعالان فرهنگی در این شهر بدون سینما، به نمایش درآمد، در سخنانی با اشاره به مدافعان حرم در این شهر گفت: نیاز بود تا ذهن و روان مردم نسبت به برخی از اهداف محور مقاومت بخصوص ماجرای سوریه و نوع کینه و عداوت دشمنان آماده شده و اطلاعاتی را پیرامون این حوزه به دست بیاورند. از این روی برنامه نمایش فیلم سینمایی «به وقت شام» را تدارک دیدیم.

امام جمعه موقت باغملک با اشاره به استفاده از ظرفیت نمازجمعه برای معرفی و تبلیغ این فیلم ادامه داد: ابراهیم حاتمی کیا به خوبی و با هنرمندی موضوع مدافعان حرم را در فیلم «به وقت شام» به تصویر کشیده است و نمایش این فیلم، آنقدر برای مردم، خوب و اثرگذار بود که به دنبال آن زمینه برای نمایش آثار دیگری چون فیلم سینمایی «لاتاری» و انیمیشن سینمایی «فیلشاه» باز شد.