امام جمعه قشم تبیین کرد

نقش موثر “به وقت شام” در نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه

امام جمعه شهرستان قشم گفت: "به وقت شام" اثری ماندگار و فیلمی بسیار اثرگذار است که نمایی از ایثار مدافعین حرم را به تصویر می‌کشد و دیدن آن را به تمام خانواده‌ها توصیه می‌کنم.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امروز در یک اقدام فرهنگی جهت اشاعه فرهنگ سینما با همراهی خانواده و جمعی از مسؤولان برای مشاهده فیلم “به وقت شام” به سینما قشم رفت.

امام جمعه شهرستان قشم پس از مشاهده این فیلم، با بیان این که جامعه روحانیت هیچگونه مخالفتی با سینما ندارد، اظهار داشت: روحانیت، سینمایی که مروج فرهنگ اسلامی و هنر انقلابی باشد را نه تنها تائید، بلکه تقویت نیز خواهد کرد.

وی ادامه داد: ” به وقت شام ” اثری ماندگار و فیلمی بسیار اثرگذار به کارگردانی هنرمندی متعهد، انقلابی و شایسته تقدیر است که نمایی از ایثار و مجاهدت‌های مدافعین حرم را به شیوه‌ای جذاب برای مخاطبین تبیین می‌نماید.

جوکار اضافه کرد: اگر مدافعان حرم با از خودگذشتگی ریشه حکومت خودخوانده و نامشروع داعش را نمی‌خشکاندند، امروزه باید در شهرهای داخلی ایران با آنان رو به رو می‌شدیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدا و مجاهدینی که برای دفاع از اسلام و انقلاب در همه صحنه‌ها آماده‌اند، تبعیت از رهبری را رمز تمام توفیقات دانست و افزود: آثار ارزنده‌ای همچون ” به وقت شام” نقش موثری در نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه خواهد داشت و دیدن آن را به تمام خانواده‌ها توصیه می‌کنم.

در ادامه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم نیز با اظهار این که ” به وقت شام”، تبیین گر اهداف و جنایات داعش می‌باشد تصریح کرد: داعش با حمایت‌های غربی- عربی نابودی تمام کشورهای اسلامی بویژه ایران را هدف قرار داده بود که رشادت، بصیرت و اقدام به هنگام مدافعان حرم، آنان را در دستیابی به اهدافشان ناکام گذاشت.

غلامی بیان کرد: حاتمی‌کیا، هنرمندی انقلابی و بسیجی مجاهدی است که جا دارد سایر فیلم سازان با الگوبرداری از آثار آن، تبیین ارزش‌های انقلابی را در تولیدات‌شان تقویت کنند.