مستند «قائم مقام» به تلویزیون رسید/ روایتی از ناگفته‌ها

شصتمین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «قائم‌ مقام» ساخته سید محمدعلی صدری‌نیا روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، در قسمت جدید برنامه «به اضافه مستند» مستند «قائم‌ مقام» پخش می شود و بعد از آن محمدحسن روزی‌طلب تاریخ نگار و دبیر سابق کمیسیون رسانه مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مسعود رضایی شریف‌آبادی نویسنده و تاریخ‌نگار مهمان برنامه خواهند بود.

در این برنامه ناگفته‌هایی پیرامون شخصیت حسینعلی منتظری و تاریخ‌نگاری سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی بیان خواهد شد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

این مستند ۱۰۰ دقیقه‌ای که به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری‌نیا تولید شده از شبکه مستند و در برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد.

برنامه «به اضافه مستند» با اجرای صادق باطنی، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۹ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.