امام جمعه کازرون:

طبیعی است که بخواهند در اکران به وقت شام، سنگ اندازی کنند

امام جمعه کازرون گفت: در مسیر اکران چنین آثار ارزشمندی سنگ اندازی های توسط برخی افراد وجود دارد که این باید برای جریان انقلابی طبیعی باشد.

به گزارش «عمار فیلم»، حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون در دیدار با ستاد مردمی اکران سینمایی فاخر “به وقت شام” گفت: کاری که میخواهید انجام بدهید، مصداق آتش به اختیار هست.

وی افزود: در ایام نوروز قصد داشتم این فیلم ارزشمند را در مشهد ببینیم ولی فرصت کاری اجازه نداد. این فیلم ارزشمند مورد تایید عزیزانی همچون سردار سلیمانی، مدافعان حرم و خانواده شهداست.

امام جمعه کازرون ادامه داد: در مسیر اکران چنین آثار ارزشمندی سنگ اندازی های توسط برخی افراد وجود دارد که باید برای جریان انقلابی طبیعی باشد. امروز همه مردم میدانند که اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق نقش ایفا نمی کردند امروز باید در شهرهای داخل کشور با داعش مبارزه می کردیم.

حجت الاسلام خرسند خاطرنشان کرد: دشمن تلاش کرد تا با حضور در سوریه حامی انقلاب اسلامی را از بین ببرد. در اصل می گفتند با گرفتن سوریه و عراق، ایران را خلع سلاح خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امروز مردم ارزش کار مدافعان حرم را می دانند. در سریال پایتخت هم در گوشه هایی ارزش کار مدافعان حرم بیان شد ولی کم هست. بر این اساس ضرورت دارد تا با آثار هنری، این برهه تاریخی را و مسائل آن را به اذهان عمومی انتقال دهیم.

امام جمعه کازرون در پایان تصریح کرد: حسن کار شما این هست که می خواهید کارهای فرهنگی خوبی در کنار اکران اجرا کنید. بروید کار فرهنگی خودتان را بکنید، خیلی دل به مسئولین نبندید و خودتان حداکثری فیلم را منعکس و در معرض دید مخاطب قرار بدهید.