فروش نیم میلیونی «هنگامه» در یک مسجد

فیلم «هنگامه»، در ادامه اکران های خود در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی تهران توانست به فروش نیم میلیون تومانی دست یابد.

به گزارش «عمارفیلم»، فیلم «هنگامه»، نخستین اثر داستانی با موضوع مدافعان حرم در ادامه اکران های خود در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی تهران با استقبال نمازگزاران توانست به فروش نیم میلیون تومانی دست یابد.

سید حسین حسینی مقدم، اکران کننده فیلم‌های عمار از دوره اول با جشنواره همراه است، در این‌باره گفت: استقبال مردم از اکران این فیلم در مسجد، بسیار خوب بود و تا به حال چنین استقبالی از فیلم های عمار در این مسجد نشده بود، به گونه‌ای که در شب نخست اکران، محل نمایش، به طور کامل پرشد و ما مجبور شدیم فیلم را شب بعدی هم اکران کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع از محل بلیت‌فروشی فیلم در دو سانس اکران، مبلغ ۴۷۶ هزار تومان جمع‌آوری شد.

این فعال فرهنگی درباره اکران‌های بلیتی جشنواره عمار هم بیان کرد: اکران‌های بلیتی گامی رو به جلو و بسیار مهم در جشنواره عمار  است اما این مسئله باید در مورد فیلم‌هایی لحاظ شود که از نظر ساخت و قصه قوی هستند و فیلم «هنگامه» هم از این حیث، ساخت خوبی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه اکران فیلم های عمار به صورت هفتگی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود و مستند‌های «تنها میان طالبان» و «خاطرات خانه متروک« در برنامه اکران آینده این مسجد قرار دارد.