همسر شهید احمدی روشن، اکران کننده جشنواره عمار شد/همسر شهید: امتیاز عمار در استفاده از ظرفیت مردم است

همسر شهید احمدی روشن گفت: در فضای مسموم سینمای کشور، راه انداختن این جشنواره کار دشواری بود و انتظار نمی رفت این جشنواره، اینقدر سریع رشد کند ولی مردم از آن استقبال کردند.

به گزارش «عمار فیلم»، همسر شهید مصطفی احمدی روشن با حضور در سینماسنگر جشنواره مردمی فیلم عمار در یادمان شهدای هویزه در سخنانی گفت: جسته، گریخته با جشنواره عمار ارتباط دارم و تعدادی از فیلم های آن را دیده‌ام. در فضای مسموم سینمای کشور، راه انداختن این جشنواره کار دشواری بود و ابتدا که شروع کرد انتظار نمی رفت این جشنواره اینقدر سریع رشد کند ولی به جشنواره اصیل تبدیل شد و مردم هم از آن استقبال کردند.

وی ادامه داد: اگر بخواهم پیشنهاد بدهم چون خودم دبیر هستم احساس میکنم که کار فرهنگی از سنین کودکی باید انجام شود یعنی بخشی را به مدارس تسری دهیم.

همسر شهید درباره فضای سینماسنگر جشنواره عمار نیز خطاب به عوامل آن بیان کرد: من این فضا را تازه دیده‌ام، نمی‌دانم چقدر استقبال می شود ولی بخش تبلیغات باید بیشتر شود و همین کار را گسترده کنید مخصوصا برای مردم که گذر می‌کنند و با دانشگاه ها و مدارس ارتباط بگیرید و فیلم ها را به آنها بدهید تا در اتوبوس در مسیر راهیان نور اکران شود، اگر راوی هم نباشد این کار خودش می توانند روایت گری کند.

وی توضیح داد: تفاوت عمده ای که جشنواره عمار با جشنواره های  کشور دارد این است که در بطن مردم آمده است و این زیرکی ویژه ای بود که تیم جشنواره عمار انجام دادند، وقتی فیلمی در سینما اکران شود چند درصد مردم سینما می روند ولی وقتی از خود مردم برای اکران فیلم کمک می گیرید، بیشترین اثر را دارد.

همسر شهید احمدی روشن افزود: همین کارتان را ادامه دهید، درست است که سختی دارد ولی یقینا این کار، یک کار جهادی است و چون از طریق عموم مردم در سراسر کشور  اجرا می شود، مطمئن باشید جا می افتد و آن پیامی که باید توسط یک فیلم سینمایی با هزینه زیاد به مردم نشر داده شود، شاید با یک کلیپ دو دقیقه ای خیلی راحت بتوان مفاهیم را منتقل کرد.

گفتنی است همسر شهید احمدی روشن جهت اکران و نمایش آثار جشنواره مردمی فیلم عمار، به عنوان اکران کننده این جشنواره نیز ثبت نام کرد.