پیام ویژه همسر شهید رحیمی به عماریون خوزستان

سلام مرا به بچه های عمار برسانید و تشکر ویژه کنید از فرزندانم

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز فرهنگی و هنری رسانه بیداری، همسر شهید محمد علی رحیمی رایزن فرهنگی ایران در کشورهای هند و پاکستان که در شب اختتامیه اکران های هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان در سینما اکسین اهواز با اهداء قرآن از طرف خانواده شهدا مورد تجلیل قرار گرفت در پبامی خطاب به دست اندرکاران عمار خوزستان اعلام کرد.

سلام مرا به بچه های عمار برسانید و تشکر ویژه کنید از فرزندانم

جشنواره و برنامه ها بسیار عالی بود. جشنواره فراتر از تصور من بود واقعا بچه ها زحمت کشیده بودند. قسمتهای مربوط به شهید رحیمی فوق تصور من بود اصلا فکر نمی کردم معرفی شهید تا این حد مفصل باشد با این که از مهمان نوازی خوزستانی های عزیز مطلع بودم اما باز هم شگفت زده شدم. خدا ان شاالله خیر دنیا و آخرت را نصیب این عزیزان کند. ان شاالله شهدا نظر ویژه کنند به این بچه های مخلص.

تقدیر از آقای نادری عالی بود و هدایا آنقدر ارزشمند بود که اصلا تصور هم نمی کردیم. قرآن اهدایی به این حقیر که به امضای خانواده شهدا بود مرا خیلی شرمنده کرد. دست خانواده های شهدا را می بوسم که مرا قابل دانستند. اطلاع نداشتم از این موضوع که قطعا اگر مطلع بودم‌ حتما این کار را می کردم. ان شاالله در فرصتی مناسب از این خانواده ها تشکر ویژه خواهم کرد.