اهدای تندیس شهید «سیاح طاهری» به دبیرخانه جشنواره عمار نهاوند

رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند عنوان کرد: شهرستان نهاوند در سال جاری با بیش از ۲۰۰ اکران در کل کشور به‌عنوان پیشتاز اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار بوده است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری ایکنا، اکرم حیدری، رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند اظهار کرد: دو سالی است که شهرستان نهاوند موفق به برگزاری افتتاحیه و اختتامیه اکران فیلم‌های هفتمین و هشتمین جشنواره مردمی عمار در شهرستان شده است.

وی افزود: افتتاحیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، هشتم دی ماه سال جاری با حضور ناصر نادری کارگردان فیلم برگزیده جشنواره با نام «عاشقان ایستاده می میرند» در نهاوند برگزار شد.
حیدری با اشاره به اینکه شعار هشتمین جشنواره مردمی عمار، « کار و کارگر» بود اضافه کرد: در این راستا همزمان با افتتاحیه این دور از جشنواره، از ۵ کارگر شهرستان، ۴ خانواده زن شهید شاخص و ۳ همسر جانباز بالای ۷۰ درصد نهاوند تجلیل به عمل آمد.

رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند گفت: اختتامیه جشنواره نیز روز گذشته با حضور اکران کنندگان فیلم عمار و فعالان فرهنگی در منزل شهیدان «باشنا» در شهرستان نهاوند انجام شد.

وی عنوان کرد: شهرستان نهاوند در سال جاری با بیش از ۲۰۰ اکران در کل کشور به‌عنوان پیشتاز اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار بوده است که روز گذشته با اختتامیه این جشنواره در تهران تندیس شهیر سیاح طاهری به دبیرخانه جشنواره در این شهرستان اعطا شد.

این فعال فرهنگی یادآور شد: در طول برگزاری هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ۸ دی ماه تا ۱۵ همین ماه در شهرستان نهاوند ۷ فیلم با موضوعات مدافعان حرم، اقتصاد مقاومتی و فتنه ۸۸ در ۷ مسجد شهرستان پس از نماز مغرب و عشا اکران شده است که با استقبال بالا مواجه بوده است.