مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در زنجان:

اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان آغاز شده است/ ارسال شش اثر از هنرمندان زنجان به بخش رقابتی

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در استان زنجان گفت: اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان آغاز شده است و همزمان با دهه فجر نیز برنامه های ویژه ای اجرا می شود.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از موج رسا، محمد رضاخانی اظهار داشت: هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در پنج بخش رقابتی و موضوعات مختلف منتشر شد.

وی ادامه داد: موضوعات این دوره «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» و «ملت قهرمان» بود.

 این مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره، تا ۳۰ آبان، فرصت داشتند آثار خود را در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» ارسال کنند.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در استان زنجان با بیان اینکه همزمان با اکران فیلم های هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در زنجان نیز اکران این فیلم ها آغاز شده است، تصریح کرد: از استان زنجان شش اثر به این جشنواره ارسال شد.

رضاخانی با بیان اینکه اکران فیلم ها از هفتم دی ماه سال جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد:  اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌­های جشنواره عمار در محل­های مختلفی مثل سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت و پایگاه بسیج اکران می شود،افزود:اکران خانوادگی این فیلم ها نیز وجود دارد و علاقه مندان می توانند برای دریافت فیلم های این جشنواره به پاتوق کتاب جنب امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان مراجعه کنند.

این مسئول بیان داشت: تا کنون در ۲۰ مدرسه زنجان این فیلم ها اکران شده است و پس از پایان زمان امتحانات، اکران ها ادامه می یابد.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در استان زنجان  خاطرنشان کرد: محدودیتی در اکران فیلم های این جشنواره وجود ندارد و تلاش می شود همه افراد این فیلم ها را تماشا کنند.

رضاخانی تصریح کرد: ۲۰ فیلم در زنجان در موضوعات مختلف اکران می شود و ۲۰ نفر از افراد دخیل در این امر برای اکران فیلم ها در مناطق مختلف ساماندهی شده اند.

وی افزود: در این جشنواره در اکران های مردمی با موضوعات فتنه، استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی مدافعان حرم، سبک زندگی و فیلم‌های ویژه اکران در مدارس ارائه می شود.

این مسئول با بیان اینکه ویژه برنامه هایی نیز از اکران فیلم ها برای دهه فجر در نظر گرفته شده است، یادآور شد: تلاش می شود همه اقشار جامعه در اکران فیلم ها حضور داشته باشند.